قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته ویژگی‌ها ️ | boostercctv

EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC

آلودگی‌های محیطی مانند گرد و غبار و آلودگی‌هایی شیمیایی یکی از موثر ترین عوامل بر عملکرد صحیح و طول عمر یک سیستم نظارت تصویری هستند. در محیط‌های آلوده عملکرد این سیستم ها دچار اختلال شده و به دلیل نفوذ گرد و غبار و ذرات خاص معلق در فضا به داخل تجهیزات طول عمر آنها به شدت کاهش می‌یابد. در یک سیستم نظارت تصویری داده‌هایی در دوربین به عنوان سنسور دریافت کننده نور محیط تولید می‌شود که به عبارتی نور محیط با تصویر محیط را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کرده است. برای رفع این مشکل می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از بستر فیبر نوری و یا لینک‌های رادیویی برای ایجاد یک شبکه زیر ساخت سیستم نظارت تصویر استفاده کرد. در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه.

http://binacctv.irبرای این منظور به دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR نیاز خواهید داشت. شرکت سونی به لطف تولید دوربین های تحت شبکه، توانسه دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید حذف کند. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: کیفیت صدا

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید.

  • از طریق تحقیقات و آزمایش‌های دقیق، بهترین دوربین‌های امنیتی موجود را شناسایی کردیم.
  • دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است.
  • از آنجایی که قیمت دوربین مدار بسته AHD Camera 2MP 2210 Warmlight بسیار مناسب است، شاهد آن هستیم که از این نوع دوربین ها، بیشتر استفاده می کنند.
  • همچنین در صورت وقوع اتفاقاتی مثل سرقت، یک منبع قابل اتکا در اختیار خواهید داشت که به شما در بازگشت مال از دست رفته، کمک شایانی خواهد کرد.
مجله خبری بوستر دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. درنتیجه یک یا دو دوربین 3 مگا پیکسلی ساده و یک ریسیور با حجم ضبط پایین هم می‌تواند کار شمارا راه بیندازد. دوربین مداربسته برای باغ و ویلا باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد تا بتوان تمامی جزئیات تصویر را به خوبی به دست آورد.