قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته ویژگی‌ها ️ | boostercctv

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصامجله خبری بوستر دوربین کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

تکنولوژی Exir در دوربین مدار بسته

آن‌ها به راحتی نصب می‌شوند و کیفیت دوربین دیجیتال را هم در خود دارند. از بهترین دوربین مداربسته خانگی آنالوگ می‌توان دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC را نام برد. اما اگر بخواهیم آن ها را از نظر کیفیت با هم مقایسه کنیم لقب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی برازنده دوربین مداربسته اکسوم است. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد.

http://binacctv.irدوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. برند ملورین درواقع یک نام ایرانی است که برای محصولات وارداتی مجموعه خزر موج پویا انتخاب‌شده است.

  • نصب دوربین باتری خوربرای منزل آسان تر است، اما باید هر چند ماه یک بار باتری های آنها را شارژ یا تعویض کنید.
  • اولین سری از دوربین‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند.
  • گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد.
  • اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است .
  • برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند.
  • با توجه به موارد شرح داده شده و توضیحی که در مورد شرایط محیط‌های صنعتی ارائه شد می‌خواهیم بهترین مدل و نوع دوربین مدار بسته صنعتی را بیابیم.
مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمی‌شود یک انتخاب صحیح داشت. شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته ثابت و متحرک

خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد. این کمپانی در طی سال‌ های گذشته توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

ملورین Melorin -بهترین دوربین مداربسته ایرانی