قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته ویژگی‌ها ️ | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. درنتیجه یک یا دو دوربین 3 مگا پیکسلی ساده و یک ریسیور با حجم ضبط پایین هم می‌تواند کار شمارا راه بیندازد. دوربین مداربسته برای باغ و ویلا باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد تا بتوان تمامی جزئیات تصویر را به خوبی به دست آورد.

http://binacctv.ir

EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

  • دوربین­های وارملایت از ترکیب ال ای دی­های مرئی و ال ای دی­های مادون قرمز ساخته شده­اند.
  • هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است.
  • کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.
  • دوربین های مجهز به استارلایت به گونه ایی طراحی شده اند که به نسبت سایر دوربین های مداربسته دیافراگم گشادتری دارند.
  • دوربین مداربسته داخلی و خارجی، شما همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مدلی با باتری کار کند یا باید به برق وصل شود.
بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.

برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده

برای این منظور به دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال یا DVR نیاز خواهید داشت. شرکت سونی به لطف تولید دوربین های تحت شبکه، توانسه دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید حذف کند. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید.

> دوربین مداربسته

با این حال، بهترین ویژگی این دوربین‌های امنیتی این است که با خودِ سیستم امنیتی خانه ADT عرضه می‌شوند. ADT از بهترین سیستم‌های امنیتی خانه در بازار است، بنابراین وقتی یک بسته دوربین مداربسته هوشمند از این برند خریداری می‌کنید، خیلی بیشتر از دوربین‌های مداربسته‌ی معمولی می‌توان از آن استفاده کرد. برند ADT با سابقه 145 ساله در ارائه خدمات برتر امنیتی‌، با پشتیبانی از برنامه Pulse (مدیریت پیام‌ها چند رسانه‌ای بر روی گوشی‌های هوشمند)، و نظارت حرفه ای 24/7 پاسخگو است. حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است .

دوربین مداربسته ثابت و متحرک