قیمت کباب پز گازی و ذغالی با بیش از 10 مدل مختلف هانیستا | villasaze

قیمت کباب پز گازی و ذغالی با بیش از 10 مدل مختلف هانیستا | villasaze

به همین دلیل، این نوع برای انواع مهمانی ها و دورهمی های کوچک و بزرگ شما باربی کیو مناسب هستند. انواع مختلف و متنوعی از باربیکیوها وجود دارند که در جنس، ابعاد، انرژی مصرفی و… با هم تفاوت دارند. باربیکیوها برای استفاده در فضاهای باز از قبیل ویلا، تراس، باغ و موارد مشابه طراحی و ساخته می شوند. انواع مختلف کباب پزها امکاناتی دارند که در هر یک با دیگری متفاوت می باشد. به عنوان مثال، برخی مدل ها فنِ خودکار دارند و برخی دیگر از این ویژگی بی بهره هستند.

  • خوب بودنِ جنسِ بدنه یک کباب پز بسیار مهم است؛ چرا که همان طور که در بخش های قبل اشاره کردیم؛ نقش مهم و کلیدی در کارایی و عمر مفید کبابپز مورد نظر خواهد داشت.
  • تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز نمایید.
  • ⁦⬅️⁩نمایندگی فروش و نصب و خدمات کولرگازی ⁦⬅️⁩نمایندگی رسمی کولرگازی جنرال گلد ⁦⬅️⁩⁦ نمایندگی فروش و خدمات …
  • علاوه بر آن، کاربرد مناسبی دارند و برای استفاده در مقیاس خانگی کاملا مناسب هستند.
  • هرچه کباب پزها اندازه و ابعاد بزرگ تری داشته باشند؛ به این معناست که مواد اولیه بیشتری در تهیه و تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری خواهند داشت.

در این بخش قصد داریم به تقسیم بندی انواع کباب پزها براساس ظاهر و کارایی آن ها بپردازیم. هنگام خرید کباب پز خود نمی توانید از اهمیت بالایی که زیبایی ظاهری آن دارد؛ ساده بگذرید. شما احتمالا در مهمانی ها و دورهمی های خود از کباب پز مورد نظرتان استفاده خواهید کرد.

باربیکیو مدل درخشان

این سیخ گردان بسیار قدرتمند است و می تواند بال مرغ، ران مرغ، گوجه و کباب را به آسانی بچرخاند. ارتفاع کباب پزها مورد نظر خود را با توجه به قد و البته خواسته تان لحاظ کنید. کولرگازی اینورتر سامسونگ SAMSUNG حمل کولرگازی تا درب منزل و نصب در سراسر ایران رایگان میباشد .

باربیکیو بیستون مدل BBQ.Gp – 90 رومیزی

مصرفِ سوختِ کم بسیار مهم است چرا که هم به صرفه و اقتصادی است و هم به طبیعت و محیط زیست کمک می کند. در نتیجه، هنگام انتخاب بهترین کباب پز گازی حتما به مصرف انرژی آن نیز به صورت ویژه دقت نمایید. استفاده از کباب پزها برای طبخ کباب بسیار راحت تر از استفاده از منقل می باشد. به عنوان مثال، در مدل های کباب پز گازی که در بالای همین صفحه نیز می توانید مدل های آنرا ببینید، احتیاج به باد زدن و اینکه خودتان را خسته کنید ندارید. اگر برای کباب زدن از کباب پز استفاده کنید لباس هایتان نیز بوی دود نخواهند گرفت. معیار دیگری که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت کباب پز دارد جنس آن هاست.

کباب پز رستورانی 1 متری

این مدل از ذغال یا چوب خشک برای تامین انرژی لازم برای طبخ کباب ها استفاده می کنند. این مدل ها مزه دودی و جذابی به کباب شما می دهند که بسیار کم نظیر و مطبوع است. البته در مقایسه کباب پز گازی، طبخ کباب با استفاده از این نوع به مراتب بیشتر طول می کشد. به علاوه، به خاطر دود زیادی که توسط این مدلهای ذغالی تولید می شود؛ نمی توان آن ها را در محیط های کوچک و سر بسته استفاده کرد.