قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | boostercctv

در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد. در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IMOU RANGER 2

با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.

  • چه کار میکنی؟ خوب، دوربین های دید در شب مادون قرمز راه حلی برای شما هستند.
  • شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید.
  • با انتخاب از محصولات موجود در لیست هایک ویژن ماد طلایی می توانید در صورت هرگونه نیاز به خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی 24 ساعته ماد طلایی برخوردار شوید.
  • اگر ضبط ویدیو ها تار باشد و چهره قابل شناسایی نباشد دوربین های امنیتی هیچ گونه فایده ای نمی توانند داشته باشند.
  • به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.
  • دستگاه DVR این پکیج جهت توسعه در آینده، دارای 4 کانال تصویر و 4 کانال صدای رزرو می باشد.

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید. تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد. دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد. ظاهر و شکل دوربین مدار بستهدسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت می باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

در هنگام مجله خبری بوستر دوربین و قیمت دوربین مداربسته و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد. شرکت ماد طلایی ارائه دهنده خدمات پس از فروش سیستم های حفاظت الکترونیک، شبکه و زیر ساخت های شبکه، خانه هوشمند با برندهای مختلف است. به دلیل خدمات با کیفیت و یکپارچه در بازار هدف توانسته جایگاه خوبی را سهم خود کند. لیست قیمت هایک ویژن ماد طلایی را می توانید از نمایندگی مرکزی هایک ویژن دریافت نمائید. این شرکت خدمات خود را در برندهای بزرگ و مطرح از جمله داهوا، سیگیت، وسترن و… معرفی کرده است. با انتخاب از محصولات موجود در لیست هایک ویژن ماد طلایی می توانید در صورت هرگونه نیاز به خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی 24 ساعته ماد طلایی برخوردار شوید.

http://binacctv.ir

دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید.

راهنمای خرید DVR هایک ویژن