قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | boostercctv

در تمام مکان های مجاز که مجله خبری بوستر دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

http://binacctv.ir

این نوع دوربین ها بهترین برای نظارت در فضای باز هستند در صورتی که دوربین های مداربسته مادون قرمز نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند. با افزایش تعداد جرایم و فعالیت های ضد اجتماعی در عصر مدرن، امنیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد.
  • این كمپانی به خوبی توانسته نیازهای كاربران خود را با تولید با كیفیت دوربین‌ها برآورده كند.
  • دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.
البته طراحی و شکل ظاهری دوربین های دام موجب شده تا این دوربین مداربسته برای نصب روی دیوار و سقف مناسب تر باشد. بعلاوه از آنجایی که مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد، بهتر است که بطور کل برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

انواع دوربین دام بر اساس تکنولوژی

دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد. تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد. ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت، اصلی ترین خط مشی تارتن دژ آریانا است. این برند با وجود چینی بودن علاوه بر کشور چین در سراسر دنیا شناخته شده است.

دوربین بی سیم بولت آیمو مدل Imou Bullet 2C IPC-F42P