لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | boostercctv

زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد. اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. شرکت بزرگ بوش که از قبل نیز در تولیدات لوازم خانگی معرف همه بوده است. شرکت بوش به طراحی ، تولید و فروش تجهیزات امنیتی از جمله سیستم ‌های کنترل دسترسی و نفوذ ، نظارت تصویر ، ارتباطات ، اعلام حریق در سراسر جهان می‌پردازد.

دوربین مداربسته دی−لینک

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید. دوربین مداربسته هایلوک به دلیل قیمت مناسب و ظاهر زیبا توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه بسیار مناسبی را برای خودش در نظر بگیرد. از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا شرکت هایک ویژن می باشد که صاحب امتیاز آن کشور چین است و در سال 2001 میلادی در هانگژو چین فعالیت خود را آغاز کرد.

http://binacctv.irبرای مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته میکرونیکس به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته کاستل به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.

  • هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد.
  • یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است.
  • تراز مالی یک شرکت یکی از شاخصه های خوب برای نشان دادن میزان موفقیت آن است.
  • امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم.
  • قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.

سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. در حال حاضر شرکت بوش بیشتر از 9000 شریک کاری در سراسر جهان داشته و در 150 کشور فعالیت دارد. لازم به ذکر است که این برند بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. همچنین این برند بیشترین فروش خود را در سال های اخیر در کشور انگلستان داشته است. این شرکت با داشتن 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه و در کل با بیش از نیروی انسانی دارای بزرگترین تیم توسعه و تحقیق میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.

برند ناظر

در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند. محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند. یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است. دوربین‌های مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند.

بررسی بهترین برند دوربین مداربسته هایلوک (Hilook)