لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | boostercctv

این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید.

از چه طریقی بتوانیم از کیفیت دوربین مداربسته ی خود مطمعن شویم؟

یعنی مجله خبری بوستر دوربینهایی ثبت شده در بازار وجود دارند که اصلا شناخته شده نمی باشند. در بازار دوربین های حفاظتی ایران دوربین های بسیاری با نام ها و مارک های جعلی و تقلبی وجود دارند. ما در تیم دیجی رانو خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما مورد توجه شما قرار گرفته و کاربردی بوده. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. سلام، پیشنهاد مشاوران مجموعه دیجیرانو به شما از بین برند های ایرانی مثل حارس ، اکسوم، برایتون واکسوم استفاده از برند اکسوم هست.

  • بدون شک خرید محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت.
  • این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.
  • پیوند دادن این نوآوری ها با تجربیات مشتریان از آنها باعث شد نام پاناسونیک در عصر های مختلف تکنولوژی همیشه در اوج باشد که باعث ایجاد زیر ساختی ایمن در استفاده از محصولات این برند میشود.
  • در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند.
  • داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند.
  • این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند.

شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است.

http://binacctv.irیکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد. 2) معرفی جدیدترین و پر کاربردترین تجهیزات و محصولات سیستم های نظارتی و حفاظتی. بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن

شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب دوربین های سامسونگ ، این شرکت توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار خود بگیرد.