لیست قیمت دوربین مداربسته و دانلود PDF فروش و نصب دوربین مدار بسته | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین ضبط کننده ویدیویی که با عنوان DVR شناخته می شود ویدیو را از دوربین دریافت می کند و بعد از فشرده سازی آن را برای مشاهده زنده یا بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. این روش به شما امکان می دهد ویدیو را از طریق اینترنت و برای مشاهد از راه دور منتقل کنید. از طریق سیستم آنالوگ، DVR برای فشرده سازی، تبدیل، ذخیره و پخش ویدیو شارژ می شود. همچنین سیستم آنالوگ مسئول کنترل تمامی قابلیت های داخلی دوربین از جمله تشخیص حرکت، زمان بندی، اعلان ها و غیره است. دوربین های مداربسته در محل کسب کار می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده جرم مورد استفاده قرار گیرد و بانک ها، موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مشاغل از این نوع دوربین ها در محل کسب و کار خود استفاده می کنند. دوربین های پرستار نیز در محل کسب و کار پرکاربردند و از این دوربین ها برای نظارت بر کارکنان استفاده می کنند و این امر زمانی به کار می آید که یک کسب و کار به صورت شبانه روزی کار می کند و نیاز به نظارت دارد.

http://binacctv.ir

بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد.

  • نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید.
  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.
  • در نتیجه برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید از نیازهای کاربری مورد نظر خود آگاه شوید و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید نمائید.
  • این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند.
  • بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد.

دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HFW1000RMP

به همین جهت تمامی تلاشهای کارشناسان و هیئت مدیره این مجموعه بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و مورد نیاز مشتری است. در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود. این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید. توصیه می شود محصولات هایک ویژن را حتما از نمایندگی رسمی آن خریداری نمائید. کمپانی هایک ویژن در ایران در طول سال های گذشته دارای سه نمایندگی گارانتی در ایران است.