لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۳ بهمن ترب | boostercctv

می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . علاوه بر این، برای تطبیق با گسترش دوربین های امنیتی IP در صنعت نظارت، همه مدل های جدید DVR از تعداد کمی از دوربین های IP در شبکه پشتیبانی می کنند. این پشتیبانی هیبریدی برای انواع سیگنال های مختلف مانند دوربین های آنالوگ، دوربین های HD-over-coax و دوربین های IP با عباراتی مانند Tribrid یا Pentabrid مشخص می شود.

  • از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد.
  • یک لنز زوم متغیر دستی باید با یک کلید آلن تنظیم شود تا بتوان بزرگنمایی کرد.
  • اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.
  • در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.
  • یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.
  • انتهای دوربین BNC را می توان در یک جعبه اتصال یا با نوار الکتریکی ضد آب برای پوشاندن انتهای کابل محصور کرد.

یک لنز زوم متغیر دستی باید با یک کلید آلن تنظیم شود تا بتوان بزرگنمایی کرد. لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند. هرچه سطح کیفیت دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم ضعیف تر است. اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به شما امکان بدهند تا حتی در تاریکی مطلق هم دید داشته باشید، باید از روشن‌کننده‌های مادن قرمز IR داخلی استفاده کنید و این باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته برای شما می‌شود. دوربین مداربسته های مادون قرمز با کمترین میزان نور و بدون آن که اطراف را در شب روشن کنند می توانند به خوبی خروجی مناسبی از تصاویر شب ارائه دهند. قیمت دوربین مداربسته با قابلییت IR یا همان ماون قرمز را بین دوربین های داهوا جستجو کنید.

دوربین مدار بسته , قیمت دوربین مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین ها هستند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.

http://binacctv.irمعمولا جنس بدنه دوربین به دو دسته کلی پلاستیک و فلز دسته بندی می شوند. لازم به ذکر است که دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد. شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.

دوربین مدار بسته متحرک