لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد. در هنگام انتخاب هارد برای سیستم مدار بسته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در یک سیستم دوربین مداربسته هارد در یک زمان واحد هم باید اطلاعات را پاک کند و در همان لحظه باید اطلاعات را روی قسمت دیگری از هارد ذخیره نماید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بی‌سیم دی لینک مدل DCS-2130

به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین، می بایست برای ذخیره تصاویر بر روی آنها هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. لیست قیمت هایک ویژن همواره توسط خود شرکت تنظیم و به نمایندگی ها ارسال می گردد.

  • این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد.
  • دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است.
  • دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است.
  • می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.
  • خرید دوربین مداربسته در ابتدا هر کاربری باید بداند که به چه منظور میخواهد دوربین مداربسته خریداری کند.

دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است. و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید.

http://binacctv.ir

در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است. برای دوربین وریفوکال به صورت دستی 2 پیچ وجود دارد که پیچ اول فاصله کانونی را در دوربین مدار بسته تنظیم می کند و پیچ دوم نسبت به فاصله کانونی تنظیم شده تصویر دوربین را فوکوس می کند. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید.

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری

امروزه هایك مجله خبری بوستر دوربین در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. ویژگی اساسی دوربین مداربسته مانیتورینگ رفت و آمد و ضبط ویدیو برای مواقع ضروری است. در این صورت ضریب امنیتی را به شدت بالا خواهید برد و در صورت بروز هرگونه جرم نظیر سرقت، می‌توانید حادثه را پیگیری كنید. تعدادی نور LED دور لنز طراحی می‌شود كه با یك سنسور حساس در تاریكی روشن می‌شوند.