معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | boostercctv

هایک ویژن یکی از برند های قدیمی و با تجربه فعال در زمینه طراحی و فروش دوربین مداربسته به حساب می آید. محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

هشت معیار کلیدی مهم برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته

از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این شرکت باید به تفکیک‌پذیری بالا، و عملکرد یکسان در روز و شب اشاره کرد. از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های مداربسته سامسونگ باید به مقرون به صرفه بودن، کابل‌کشی مختصر یا بدون کابل‌کشی (بسته به نوع دوربین)، نظارت هوشمندانه، وجود ناحیه تمرکز در دوربین، تحلیل هوشمندانه تصاویر و…. از نام‌های شناخته شده دنیای فناوری است که شاید برخی کاربران ندانند که این شرکت در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته فعال است. یکی از مهم‌ترین مزایایی که برندهای معتبر دارند، گارانتی و خدمات پس از فروشی است که ارایه می‌کنند. علاوه بر این، دقت کنید برندی که قصد خرید محصولات آن‌را دارید در بازار ایران نمایندگی فعال داشته باشد. از مزایای محصولات داهو میتوان به تنوع زیاد مدل ها با رنج قیمت های مختلف، کیفیت مناسب تصویر و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا اشاره کرد که باعث شده تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند.

http://binacctv.irبه این صورت که برخی از محصولات برند هایک ویژن از جایگاه ویژه ای در رتبه های بالا برخوردار هستند. کمپانی هایک ویژن دوربین های مدار بسته را برای کاربری های مختلف در سطوح بالا و سطوح پایین طراحی کرده است. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند. در این مقاله سعی داریم با معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته در ایران و جهان شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم. در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد.

  • زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند.
  • سلام، وقتتون بخیر باشه تمامی محصولات پرکسیس شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال دارای گارانتی 555 روزه هستند.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Keeper به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.
تشخیص حرکت و مجله خبری بوستر دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند. دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید.

بهترین مارک دوربین مداربسته

یکی دیگر از نقاط قوت دوربین‌های پاناسونیک انعطاف‌پذیری و گسترش‌پذیری زیاد است، به‌طوری که می‌توان دوربین‌های این شرکت را در محیط‌های درون و برون‌سازمانی به کار گرفت. دوربین‌های ساخت این شرکت کیفیت تصویری زیادی دارند و از فناوری فشرده‌سازی H.265 پشتیبانی می‌کنند تا حجم فایل‌ها کم شود، اما کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند. دوربین‌های ثابت Box تحت شبکه این شرکت مجهز به لنز Varifocal، لنز قابل تعویض و… هستند که گزینه مناسبی برای محیط‌های پر ازدحام است. دوربین‌های ثابت Dome این شرکت قابلیت اتصال به سقف را دارند و قادر هستند یک زاویه دید گسترده را ارایه کنند.