معرفی بهترین مارک دوربین مداربسته ایران کالا نیوز | boostercctv

اگر قصد خرید یک دوربین مداربسته پیشرفته با قیمت مناسب را دارید احتمالا شیائومی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. دوربین های پاناسونیک دید در شب بسیار با کیفیتی دارند و کیفیت تصاویر آنها 4K است. از ایرادات این برند میتوان به حجم بالای تصاویر(نیاز به پهنای باند بالایی دارند) و قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد. از نظر کیفیت معمولا نمی توان برای این دو دسته از انواع مراک های دوربین مداربسته حکم یکسانی صادر کرد.

برند ناظر

سامسونگ اولین شرکتی بود که استاندارد IP66 و IP67 (استانداردهای ضد آب و گردغبار) را روی دوربین ها اعمال کرد. همانگونه که از کلمه مارک و برند بر می آید، هر نامی که بر روی یک کالا بگذاریم یک برند یا مارک محسوب نمی شود. سلام برای نظارت خانه از بیرون از خانه توسط گوشی کدام دوربین را پیشنهاد میکنید. در این خصوص می توانید از سنسورهای لرزشی در داخل کاور دوربین استفاده نمایید و آن را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر وصل کنید. درصورتیکه تمایل دارید کارشناسان ما برای مشاوره با شما تماس حاصل فرمایند لطفا تیک را فعال نمایید.

معایب دوربین مداربسته برند یونی آرک

5) آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات سیستم های حفاظتی و سیستم های نظارتی. 4) آموزش های مقدماتی، حرفه ای و تخصصی طراحی، نصب و پیاده سازی سیستم های حفاظتی و نظارتی. 1) آخرین اخبار مربوط به سیستم های حفاظتی و تجهیزات سیستم های نظارتی.

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است . هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

  • در این مقاله سعی شده اطلاعاتی در مورد 10 برند برتر دوربین مداربسته موجود در بازار ایران ارائه شود.
  • یکی دیگر از تولید کنندگان چینی در زمینه سیستم های امنیتی برند یونی ویو است.
  • یونی ویو یک برند چینی بوده و پس از هایک ویژن، به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های چینی فعال در بازار معرفی می شود.

محصولات این شرکت طول عمر بالایی دارند و در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. اما اگر بخواهیم آن ها را از نظر کیفیت با هم مقایسه کنیم لقب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی برازنده دوربین مداربسته اکسوم است. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود.

http://binacctv.ir