معرفی بهترین مارک دوربین مداربسته ایران کالا نیوز | boostercctv

محصولات هایلوک انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و… می باشند. این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند. نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

مجله خبری بوستر دوربین فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد. کیفیت ساخت و تصاویر این دوربین ها بسیار عالی بوده و به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با سایر برندها تا حدی بالاتر است. درواقع می‌توان سونی را جزو یکی از قدرترین 10 برند برتر دوربین مداربسته دنیا دانست.

http://binacctv.irبرند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است. دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.

  • البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید.
  • از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است.
  • برند های برتر دوربین مداربسته، با داشتن سابقه ای چند ده ساله در این زمینه همواره از بهترین روش های ساخت و قوی ترین تکنولوژی روز دنیا در جهت طراحی محصولات خود استفاده می نمایند.
  • برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.
این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. اما کسانی می‌توانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند. برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند سونی

همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد.

داهوا (DAHUA)