
بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1404
مهندس پیش فروش و پشتیبانی فنی مشتری
حقوق سالانه 80000 پوند با 20000 پوند پاداش برای عملکرد استثنایی و مزایای اضافی قابل مذاکره.
مسئولیت ها
نمونه سازی راه حل محصول و رفع اشکال: برای بهبود عملکرد محصول و تجربه کاربر با تیم های متقابل همکاری کنید. پشتیبانی از مشتری در زندگی: پشتیبانی استثنایی مشتری را ارائه دهید، مسائل فنی را به سرعت و به طور موثر حل کنید. پشتیبانی فنی فروش: از روندهای صنعت جلوتر باشید و به طور مداوم تخصص خود را افزایش دهید. از عملکرد روان این دفتر با نمایندگان فروش و شرکای فناوری معتبر ما، از پیش فروش گرفته تا پشتیبانی مشتری، پشتیبانی کنید.
مهارت ها
نشان دادن تخصص در مهندسی استثنایی و حل مشکلات سیستم های دیجیتال. مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی. سطح بالایی از صلاحدید و حرفه ای بودن. تسلط به نرم افزارهای اداری و ابزارهای طراحی فنی. توجه به جزئیات و مدیریت زمان.
صلاحیت ها
مدرک در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مهندسی برق یا رشته های مرتبط. گواهینامه های فنی (به عنوان مثال، سیسکو، مایکروسافت).
تجربه مفید
توسعه محصول، پشتیبانی مشتری و پشتیبانی فنی فروش.
منبع