پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است.

http://binacctv.irبه دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید. این دوربین دارای دید در شب رنگی با 6 عدد power LED بوده و تا برد 35 متری را در شب پوشش میدهد. همچنین این دوربین دارای منوی کنترلی UTC بوده که امکان دسترسی آسان به منوی دوربین را در اختیار کاربر میدهد تا در صورت نیاز امکان تغییر در پارامترهای تصویر را داشته باشند. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود.

ویژگی ها و قیمت دوربین مدار بسته  AHD Camera 2MP 2210 Warmlight

این دوربین مداربسته بدنه مستحکمی دارد و با کیفیت تصاویر دو مگاپیکسلی می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم برای تعبیه سیستم حفاظتی باشد. توصیه می شود برای فضای باز و خارجی از دوربین های دارای قابلیت دید در شب استفاده کنید. البته قابل ذکر است که اغلب دوربین های مداربسته امروزی دارای ویژگی دید در شب نیز هستند. دوربین های مداربسته دید در شب قادر به ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در شب هستند.

  • برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.
  • پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید.
  • می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.
  • بزرگ‎نمایی اپتیکال یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در دوربین های مداربسته هوشمند است.
  • اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

کمترین میزان مقاومت استاندارد مربوط به IK00 و بیشترین مقاومت در این استاندارد مربوط به IK10 است. هر چه میزان استاندارد IK در دوربین مداربسته محیط بیرونی بیشتر باشد، میزان مقاومت این دوربین در برابر ضربه و آسیب رساندن نیز بیشتر است. دوربین مداربسته با استاندارد IK10، دارای بیشترین مقاومت و مقاومت در برابر ضربه یک شی 5 کیلوگرمی از فاصله 40 سانتی متری است.

داهوا dahua – بهترین دوربین مداربسته جهان

اما برای اینکه بتوان مجله خبری بوستر دوربین باغ و ویلا را به خوبی توسط دوربین تامین کرد، لازم است تا از بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا مطلع شد و ویژگی های آن را شناخت. و با توجه به هزینه‌ای که شما می‌پردازید دوربین بهتری را خریداری می‌کنید. در قسمت محصولات دوربین مداربسته ردیاب من می‌توانید انواع آنها را با قیمت و مشخصات مورد بررسی قرار دهید و بهترین را انتخاب فرمایید.

۸-دوربین مداربسته بی سیم بخریم؟