پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند. همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است.

  • همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است .
  • به همین دلیل انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب کمی سخت و پیچیده می‌ شود.
  • یا شاید نیاز به دوربینی داشته باشید که مقاومت بیشتری در برابر بارش باران یا وزش باد و گردوغبار داشته باشد.
  • تفاوت‌های فیزیکی مشهودی بین یک محیط صنعتی و یک محیط اداری و یا مسکونی وجود دارد که در اینجا به چند مورد تاثیر گذار آنها اشاره خواهیم کرد.
  • دوربین های Lorex همچنین دارای قابلیت پخش صدای دو طرفه است و از وسعت دید بالا (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم را پشتیبانی می‌کند.
همانند مجله خبری بوستر دوربین ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

پر بازدید ترین مطالب وبلاگ

قیمت دوربین مداربسته وارملایت ۲مگاپیکسل AHD مدل 2210 بسیار مناسب است. دوربین ۲ مگا پیکسل از مدل دوربین­های استارلایت که دارای سنسور تصویر F38 است، می­باشد. دوربین­های وارملایت از ترکیب ال ای دی­های مرئی و ال ای دی­های مادون قرمز ساخته شده­اند. دوربین مداربسته وارم لایت تکنیکس قابلیت دید در شب به صورت رنگی را فراهم کرده است.

اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. هایک ویژن تهران از هرگونه تلاشی برای بالاتربردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند. نوعی از دوربین است که از پروتکل‌ها وبستر شبکه یا اینترنت برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند. این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند. وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است. شرایط محیط‌ های صنعتی خاص هستند که با شناخت آن می‌توان به طراحی بهینه و مناسب یک سیستم نظارت تصویری دست یافت.

http://binacctv.irدوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان است. همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند. دید در شب IR اولین تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته است که با به کار گیری LED های مادون قرمز در دوربین مداربسته می توانست در شب تصاویری را ثبت کند. چشم انسان تنها طیف مرئی را می بیند و توانایی دیدن نور مادون قرمز که خارج از گستره مرئی می باشد را ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ