پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید. اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند.

برند پاناسونیک (Panasonic)

یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است. این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. شرکت داهوا در زمینه تجهیزات نظارتی، سخت افزار و نرم افزاری بسیار باتجربه عمل کرده و موجب شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

http://binacctv.irدوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است. و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید. محصولات هایک ویژن شامل طیف وسیع و کاملی از دوربین های تحت شبکه و دوربین های آنالوگ ، ذخیره ساز های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ و… می باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد. سلام، وقتتون بخیر باشه تمامی محصولات پرکسیس شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال دارای گارانتی 555 روزه هستند.

لازم به ذکر است که مجله خبری بوستر دوربین تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

سونی (SONY)

به‌عنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایه‌گذاری می‌کند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود.

  • انتخاب از یک برند ژاپنی برای اکثریت مردم جهان انتخابی عاقلانه خواهد بود.
  • این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند.
  • با توجه به ذهنیتی که در گذشته نسبت به محصولات ایرانی وجود داشت، اکنون برخی به دنبال برندهای خارجی هستند.
  • در صورتی که شما هم به دنبال بهترین و قوی ترین مدل های دوربین مداربسته هستید، حتما باید به برند سازنده آن توجه داشته باشید.