پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

فروشگاه دوربین مداربسته مگادید

این دوربین مداربسته همانند DH-HAC-B1A21P از فناوری HDCVI استفاده کرده و قادر است با استفاده کابل کواکسیال مواردی مثل صوت، تصویر، دیتا و برق را منتقل کند. به لطف برخورداری این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از درجه حفاظت IP67 و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، می‌توانید با خیال راحت از دوربین مذکور برای تامین امنیت مغازه خود استفاده کنید. بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد.

  • برای کسب اطلاع از قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید.
  • برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.
  • همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد.
  • دوربین مداربسته مذکور از نوع آنالوگ و باسیم بوده که به واسطه آن لازم است برای دریافت تصاویر و تامین برق از کابل کواکسیال و دستگاه DVR استفاده کنید.
  • دوربین های مداربسته هایلوک نیز از بیشتر قابلیت های محصولات هایک ویژن برخوردار هستند.
پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست . برند پاناسونیک یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت

نصب دوربین باتری خوربرای منزل آسان تر است، اما باید هر چند ماه یک بار باتری های آنها را شارژ یا تعویض کنید. (برخی از شرکت ها نیز پنل های خورشیدی می سازند که می تواند عمر بارتی را حتی بیشتر کند.) در دوربین مداربسته وایرلس اتصال به برق ممکن است شما باید دوربین را به پریز برق منزلتان متصل کنید. مطمئن ترین روش، نصب دوربین مداربسته با زاویه، ارتفاع و پوشش مناسب است. به دلیل تردد زیاد ساکنین و عدم کنترل تردد افراد غریبه در این مکان ها، باید نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام نمایید. بهترین دوربین مداربسته برای فضای داخل منزل و آپارتمان دوربین های دام هستند. نظر به اینکه امنیت، نقش اول را در آرامش به همراه دارد؛ پس منطقی است که با نصب دوربین مداربسته در منزل، آسایش و آرامش فکری خود و خانواده را فراهم کنیم.

نقاط ضعف دوربین اکسیس

یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این مجله خبری بوستر دوربین رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده. شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. طراحی خاصی که در این دوربین به کار برده شده، به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای تصویربرداری کنید. در این دوربین، دو موتور حرکتی به کار برده شده که به شما اجازه می‌دهند بتوانید آن را در هر جهتی که خواستید، بچرخانید و کنترل بسیار خوبی روی همه‌ی حرکات آن داشته باشید. دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM را می‌توانید روی هر سطحی نظیر سقف یا دیوار نصب کنید.

http://binacctv.ir