پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

این مجله خبری بوستر دوربین با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، میتوانید با تیم فروش شرکت پارندسیستم تماس برقرار کنید. در ادامه به معرفی برخی از برندهای تجهیزات نظارتی تصویری و انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار خواهیم پرداخت. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است.

http://binacctv.irاین برند دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید. هایک ویژن بزرگ‌ترین تأمین کننده محصولات و راه حل‌های نظارت تصویری در جهان است. اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند هایلوک

تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. شرکت ژئوویژن از سال 1998 شروع به فعالیت کرده است و یکی از برندهای تایوانی در تولید تجهیزات نظارتی و از تولیدكنندگان حرفه‌ای و باسابقه سیستم‌های امنیتی در دنیا است. دوربین های این شرکت شامل ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل های ویدیو، مثل تشخیص حرکت، تشخیص صدا و محافظت در برابر دستکاری و غیره می باشد. به دلیل ضعیف بودن دوربین مدار بسته بوش باعث جا ماندن از بقیه رقبا در حوزه تولید دوربین مدار بسته گردیده است. با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است.

دوربین مداربسته برند پاناسونیک

تعدادی از دوربین های IP پیشرفته پرکسیس، از تکنولوژی‌های POE Support، Starlight, Warm Light و Super Starlight نیز بهره‌مند هستند که در صفحه محصولات و لیست قیمت به آنها اشاره شده است. برخی از دوربین‌های این شرکت مجهز به مادون قرمز هستند تا تصاویر با کیفیتی در تاریک شبکه ارایه کنند. یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت مقرون به صرفه بودن است، به‌طوری که امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، محیط‌های بسته مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و…. در نقطه مقابل اگر دوربین قرار است در محیط‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارند قرار بگیرد نیازی نیست برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت هزینه کنید.

  • قابل ذکر است دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به تکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌‌اند.
  • و همچنین در این مقاله سعی کردیم که به این سوال جواب بدهیم علاوه بر این چندین ویدئو در این مورد تهیه و در این مقاله قرار داده ایم.
  • چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است.
  • پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد.

در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید. همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد. برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است. تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند.