پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | boostercctv

همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است. این برند در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در عین حال نصب و راه اندازی این برند به سادگی سایر برندها نیست. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است.

دوربین مداربسته آنالوگ

مجله خبری بوستر دوربین پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد. نمی توان یک لیست مربوط به برند های برتر دوربین مداربسته را طراحی کرد و نام پاناسونیک را در آن قرار نداد. پاناسونیک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع لوازم دیجیتال به حساب می آید. خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند. به خاطر داشته باشید که پاناسونیک هم در زمینه تولید انواع تلفن به موفقیت زیادی دسترسی پیدا کرده و هم برای ساخت بهترین مدل های دوربین مداربسته شناخته شده است. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید.

  • یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید.
  • این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.
  • به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، محصولات خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت.
  • در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.
  • برای مشاهده تصاویر تمامی پروژه ها به صفحه پروژه های انجام شده مراجعه کنید.
  • دوربین های مداربسته ایرانی قیمت مناسبی نسبت به دوربین های مشابه خارجی دارند و اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت را دارید بهترین گزینه برای شما دوربین های داخلی است.
لازم به ذکر است که ما در اکثر شهرهای نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی اسفیورد را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم. در صورتی که تمایل به اخذ نمایندگی اسفیورد را دارید روی لینک زیر کلیک کنید. دوربین های ساخت ایران از مدت زمان گارانتی طولانی تری بهره مند هستند و به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. در واقع می توانید بدون نگرانی از اصالت کالا خرید کنید و در صورت بروز هر گونه نقص فنی سریعتر آن را برطرف کنید. از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند.

برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی

سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. و هرکسی در دنیا بتواند از طریق این نام محصولات شرکت آنها را شناسایی کند. موریتا در نظر داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید.

http://binacctv.ir

اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. این شرکت با تولید روزانه بیش از 200 هزار دوربین بالغ بر هزار دستگاه ضبط کننده رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته دنیا را از آن خود کرده است.

چند نوع دوربین مداربسته داریم؟