چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | boostercctv

دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.

دوربین مدار بسته اسپید دام

با توجه به تصویر مربوط به لنز 4.3 میلیمتری ، واضح است که برای دید کاملتر باید این لنز را انتخاب کنیم. هرچه به لنز 16 میلیمتری پیش می رویم زوم بیشتر شده و دامنه دید کمتر می شود. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد.

  • مینی دوربین 360درجه وای فای رم خور از نوع دوربین مداربسته مینی دوربین فیش آی (دوربین چشم ماهی) اس..
  • در این نوع دوربین ها تفاوت در ارسال اطلاعات موجب تفاوت در بستر انتقال اطلاعات نیز شده است.
  • بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود.
  • بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است.

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

کاربرد و راهکار های امنیتی دوربین مداربسته

فاکتور رسمی مجله خبری بوستر دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

دوربین‌های مدار بسته مخفی

دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند. به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است. نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت. به طور مثال نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی ممنوع نیست اما اگر در اطراف آن اماکنی خاصی مانند پادگان، سفارت خانه و… وجود داشته باشد ممنوعیت قانونی دارد. نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است.

http://binacctv.ir