کاتالوگ انواع کنترلر دستگاههای سی ان سی CNC | asilight

در پردازش سی ان سی استفاده از برد اجتناب ناپذیر است زیرا بخش عمده ای از این پردازش توسط برد انجام می شود. این کنترل گر به وسیله ی سیم به کامپیوتر وصل ی شود و برنامه ای را که به نرم افزار داده شده به وسیله ی آن اعمال می شود. این دستگاه مانند حافظه ی انسان عمل می کند و برای کنترل عمکرد دستگاه جزء اساسی به حساب می آید. برای عملکرد درست دستگاه بهتر است از کنترلری استفاده شود که کیفیت خوب و دقت بالایی داشته باشد. برای اجرای طرح هایی که به برنامه ی اتوکد در یارانه داده می شود باید به وسیله ی این دستگاه عمل کرد. برای انجام ترجمه ی این کدها باید دستگاه کنترلر cnc را به کار انداخته و به کمک نرم افزار کدهای طرح به کدهایی قابل خواندن تبدیل می شوند تا دستگاه بتواند از آن ها استفاده کند.

شارژ کنترلر 60A و 48V سری MPPT مدل ET6415BND برند EPEVER

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. این نوع سیستم ها در موارد خاص استفاده می شود زیرا به هوای فشرده زیاد و در نتیجه کمپرسورهای هوا ، فیلترهای روغن و گردوغبار ، خشک کردن، لوله کشی و اتصالات جانبی نیاز داریم . در محیط های خطرناک برای ایمنی بیشتر ، بجای هوا از نیتروژن استفاده می شود در نتیجه به علت استفاده از گاز در انتقال سیگنال ، سیستم هیدرولیکی خواهد بود .

Load مقابله می کند و مدار پیشخور سیستم را در برابر اثرات خطای مدلسازی مقاوم می کند . این نوع کنترلر قدرتمندترین نوع کنترلر سی ان سی به شمار می آید و عملکرد آن مستقل از کامپیوتر است. بخش عمده ای از توابع در این دستگاه ها به صورت سخت افزاری تهیه می شوند و همین امر باعث می شود که از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار باشند. کنترلر سی ان سی بر پایه پی سی یکی از رایج ترین انواع کنترلر است. پردازش اطلاعات در این نوع کنترلر در پی سی انجام می شود و خصوصیات و سرعت دستگاه ارتباط مستقیمی با سرعت پی سی دارد. در ادامه در خصوص برندهای معتبر کنترلر سی ان سی توضیح خواهیم داد اما فعلاً انواع کنترلر سی ان سی را به لحاظ ساختار مورد بررسی قرار می دهیم.

کاتالوگ انواع کنترلر دستگاههای سی ان سی CNC | asilight فروش و تأمین انواع گریس‌های برند SKF (اورجینال) در اصفهان … استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماناموتور فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع مجموعه ای اس آی لایت است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هخامنش موتور (فروشگاه آنلاین ایوی پارتس) است. کنترلر برند جی اس کی؛ این برند نیز در کشور چین در حال فعالیت است. برای آنکه بتوان از این کنترلر استفاده کرد، باید یک بورد که نقش حد واسط الکترونیکی را دارد، به کار گرفته شود. پردازشی که باید به کمک کنترلر انجام شود، تنها با حضور یک کامپیوتر امکان‌پذیر خواهد بود.

  • هر چه سرعت کامپیوتر بیشتر باشد، سرعت پردازش اطلاعات در این کنترلر نیز بالاتر خواهد بود؛ پس در یک کلام می‌توان این گونه بیان کرد، که سرعت کنترلر سی ان سی PC Based به سرعت کامپیوتر بستگی دارد.
  • کنترلر‌ها که به نوعی مغز دستگاه‌ CNC هستند، وظیفه‌ی تحلیل G-code ها و ارسال سیگنال‌های کنترلی به درایور‌های استپرموتور‌ها را دارند.
  • به همین دلیل توجه به کارکرد این دستگاه و نقش آن در کیفیت کار در کارگاه‌های مختلف ضروری است.
  • در کنترلر‌های آنلاین، دستگاه در حین کار به کامپیوتر متصل است و از نرم افزار فرمان می‌گیرد.
  • بدین جهت است که در انتخاب کنترلر باید دقت کرد و مناسب‌ترین نوع آن را برگزید.
همان طور که گفتیم، کنترل کننده در یک سیستم صنعتی مسئول تولید سیگنال کنترلی است. روش تولید سیگنال کنترلی توسط کنترل کننده الگوریتم‌های مختلفی دارد و به آن «عمل کنترلی» یا الگوریتم کنترل می‌گویند. این نوع پیکربندی نیز بصورت ترکیبی می باشد که متشکل از Raid 0 و Raid 5 می باشد. حداقل 6 عدد دیسک مورد نیاز می باشد و نحوه پیکربندی مشابه با دیگر رید های ترکیبی می باشد.

نظرسنجی