آشنایی با سنسور دریچه هواکش و بررسی علت خرابی آن

اما این کولرها فشار کمتری به موتور می آورند و بدین ترتیب آمپر هنگام استفاده از آن ها به ندرت بالا می آید و علاوه بر خنک کنندگی بیشتر، صدای زوزه ای که کولرهای کره ای در دور موتور 2500 داشت را ندارند. در ایران، تغییر فرم دریچه کولر روی خودروی پراید 141 و دیگر مدل ها تا حدی به کارایی کولر کمک کرد که برخی مشتریان، کولر این خودرو را قوی تر از قبل دانستند، این در حالی بود که تنها فرم دریچه کمک کرده بود تا کولر قدرت خنک کنندگی بیشتری یابد و فشار نسبتا کمتری به موتور وارد کند و با مصرف سوخت کمتر و شتاب بهتر، دمای آب را متعادل نگه دارد. از لحاظ اصول طراحی خودرو، کارایی بیشتر کولر و مصرف بهینه انرژی، دریچه های گردی که با کمترین پره ها باد کولر را بیرون داده و آن را هدایت کنند، طبیعا به مصرف کمتر سوخت کمک می کنند و بر قدرت خنک کنندگی کولر می افزایند.

این مدل از دریچههای کولر بر روی دیوار یا دیوار کاذب نصب شده و با توجه به اهمیت حضور آن در اتاقها، طراحان داخلی ساختمان از طرحهای مختلف جهت افزایش زیبایی و تهویه مطبوع از آن بهرهبرداری خواهند نمود. دریچههای کولر علاوه بر سیستم هوارسانی ساختمان قابلیت نصب بر روی کولرهای آبی را نیز داشته و با هدایت مسیر پرتاب باد آن موجب بهبود وضعیت خنکسازی محیط داخلی خواهند شد. با نصب دریچه کانال کولر جدید تهویه نو، زاویه وزش باد کولر با تنظیم پره های افقی و وزش یکنواخت باد به طرفین و ایجاد گردش هوا توسط چرخش پره های عمودی و …

در برخی موارد که علل بیرونی دخیل نیستند (مثلا بوی تازگی و نو بودن) شما فقط به زمان نیاز دارید و می توانید از انواع اسپری های خوشبو کننده خودرو استفاده کنید. در شرکت تهویه نو (بهترین شرکت کانال سازی در تهران)، امکان ساخت این نوع دریچه بازدید، با ابعاد مورد نظر مشتری وجود دارد. تنها تفاوت آن با نوع آلومینیومی این است که، تمامی قسمتهای این دریچه از ورق روغنی ساخته شده است و اگر ضخامت آن زیاد باشد، میتواند طول عمر بالایی داشته باشد. از همه اینها گذشته، با استفاده از کارواش کامل خودرو (کارواش روشویی و توشویی)، در فواصل زمانی معین و به طور مرتب؛ هرگز به این نقطه نمیرسید که به دنبال راه چاره برای برطرف ساختن بوی بد خودروی خود باشید.

میتوان گفت که این نوع دریچهها بر اساس جنس ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شود. این دریچه در رنگ ها و شکل های مختلفی تولید می شوند شامل چهارگوش، گرد، مثلثی میباشد و پره های آن قابل تنظیم می باشد. با توجه به مقاوم بالا، زیبایی خاص و قابلیت شستوشو این دریچه شاهد علاقه معماران و مالکین واحدهای ساختمانی به تهیه دریچه کولر پلاستیکی شده است. با توجه به کانون تجمع افراد در ساختمان در واحدهای مشاع بهتر است از کانال کولر و دریچه تنظیم خروجی هوا مناسب بهره برد. در گذشته از متداول ترین تهیه ی محصولات تهویه ی ساختمان همین روش بوده است.

بااهمیت ترین نكته به منظور كنترل پرت انرژی، درزبندی كامل سالن ها می باشد و برای اين كار منافذ باید شناسایی شوند و این کار در اولويت می باشد. امروزه یکی از مهم ترین تجهیزات هر خانه ای کولر آن می باشد و کانال کشی و نصب دریچه از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از نصب یک کولر آبی انجام گردد . این در حالی است که کولرهای پراید نصب شده روی پراید از سال 1384 به بعد ضعیف تر از کولرهای کره ای است که مثلا روی مدل سال 1379 نصب شده است. هر وقت خودرو را به مدت طولانی خاموش می کنید (مثلا شب ها)، کمی خوشبو کننده داخل خودروی تان اسپری کنید و درب ها را ببندید تا بوی غالب اتاق خودروی شما سریع دریچه بازدید تر رفع شود.

هر چند با توجه به قیمت پایین این دریچه به نسبت دیگر انواع دریچه سیستم خنکسازی شاهد بهکارگیری از آن توسط معماران ساختمانی در بناهای پیش فروش شده خواهید بود. برای خرید انواع دریچه هوا می توانید به مراکز فروش دریچه هوا مراجعه نمایید. در این روش مشتریان به فروشگاه های موجود در شهر مراجعه می کردند. در مرحله ی اول یک فروشگاه و کارخانه ی معتبر تولید محصولات تهویه را شناسایی و انتخاب می کنیم. پس شما می توانید با توجه به استفاده خود محصول سفارشی خود را انتخاب کنید . پس از انتخاب نوع سیستم خنکسازی و جنس بدنه دریچه نوبت به طرح اصلی و شیوه پخش هوای خنک خواهد رسید.

دریچه کولر دارای تعدادی پره های افقی و عمودی می باشد که این پره ها در دریچه کولر تعبیه شده و متحرک می باشند و با حرکت دادن پره ها به چپ و راست و بالا و پایین می توان جهت هوای ورودی به محیط را تغییر داد این قابلیت موجب استفاده بهتر از هوای ورود به محیط مورد نظر می شود. این دریچه از نظر ساختار شبیه به دریچه آلومینیومی میباشد. اگر می خواهید با راه های خرید دریچه کولر با کیفیت آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید. به همین خاطر در این گزارش قصد داریم شما را با شیوههایی آشنا کنیم تا از شر بوهای نامطبوع و سمج خودرو خلاص شوید. به همین خاطر در این گزارش قصد داریم شما را با شیوه هایی آشنا کنیم تا از شر بوهای نامطبوع و سمج خودرو خلاص شوید. یکی از ویژگی های این نوع دریچه ها وجود پره هایی می باشد که شما می توانید آن ها را به راحتی تنظیم کنید تا جهت هوای آن ها تغییر پیدا کند . فلز بهکار رفته در ساخت این نوع از دریچههای کولر از جنس آلومینیوم بوده و پس از ساخت محصول جهت افزایش طول عمر، زیبایی و ماندگاری بیشتر، از رنگ کورهای الکترو استاتیک استفاده خواهد شد.

پره های دریچه کولر هم عمودی و هم افقی می باشند . دریچه ی کولر هوشمند نسیم ؛دارای کنترل از راه دورشرکت نسیم پرداز وسیله ای با کارایی فراوان باتوانایی تنظیم پره های افقی و عمودی به واسطه ی ریموت از راه دور است که در اندازه های مختلف ساخته میشود. همچنین شما می توانید جهت پره های دریچه خود را هم تعیین کنید که عمودی باشند یا افقی . پره های افقی دریچه های آلومینیومی که در بخش پشتی دریچه می باشند نیز متحرک بوده و به راحتی می توانند ورودی هوا را مسدود نمایند. این دریچه پلاستیکی نیز از جنس پلیمر صنعتی ABS ساخته میگردد و ساختار آن از خطوط موازیِ عمودی در جلو و خطوط موازی افقی در لایه پشتی تشکیل شده است.

از موارد آزار دهندهای که غالبا در خودروها وجود دارد، بوی کهنگی است. از موارد آزار دهنده ای که غالبا در خودروها وجود دارد، بوی کهنگی است. بوی کهنگی بیشتر در زمان روشن کردن بخاری یا کولر خودرو به مشام میرسد و دلیل آن، به وجود آمدن کثیفی و کپک در لوله های انتقال هوا به کابین است. بیشترین استفاده از دمپر هوا برای قطع و وصل کردن هوای داخل کانال میباشد. دمپرها بسیار پرکاربرد میباشند و نقش مهمی را در تهویه هوای محیط ایفا میکنند چرا که میزان هوای ورودی و خروجی را تنظیم میکنند و وظیفه تغییر مسیر باد را نیز برعهده دارند. در نتیجه با امکان هوادهی به طول زیادی از حجم محیط ، باعث یکنواختی و تعدیل در توزیع هوا به محیط مورد نظر می گردد . اندازه و ابعاد کانال کولر در هر موقعیتیمتفاوت است و بستگی به فضای مورد نظر دارد. توجه فرمایید که اندازه، ابعاد و تعداد دقیق دریچه در قیمت تاثیرگذار است.

در این حالت هزینه تمام شده ساختمان افزایش یافته ولی شاهد پخش بوی بد دیگر ساکنین در محیط داخلی ساختمان خود نخواهید بود. کانال کشی و دریچه انتقال هوا به داخل ساختمان با استفاده از ورقه های فولاد گالوانیزه و یا آلومینیوم اجرا میشود. با توجه به نوسانات قیمتی فلز گالوانیزه امکان درج قیمت مشخص وجد نداشته و جهت کسب اطلاع از قیمت خرید انواع مدلهای دریچه کولر آهنی میتوانید با شماره تلفن … با افزایش جمعیت در شهرها و تمرکزی شدن محل کار ادارات شاهد تجمع در محلی مشخص توسط حجم زیادی از افراد هستید. اصولا برآورد تخمینی هزینه کانال کشی میتواند بصورت آنلاین و با تماس با متخصص انجام شود اما برای طراحی و ساخت و در نهایت نصب و اجرای کانال کشی نیاز به اندازه های دقیق هست که این کار پیش از شروع کار و با بازدید محل توسط متخصص انجام میشود.