آشنایی با 0 تا 100 انواع دوربین مداربسته رویین سیستم | boostercctv

در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. دوربین های گردان یا PTZ نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص دارند. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود.

  • کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است.
  • ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند.
  • دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند.
  • بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید.

ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در مجله خبری بوستر دوربین تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد. در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های بیشتر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص تر است. رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است.

تکنولوژی WizSense چیست؟ + تاثیرات آن بر امنیت محیط

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از دوربین‌های مداربسته با آن‌ها روبه‌رو هستیم، این است که سارقان بدون آن‌که چهره‌شان دیده شود، دوربین‌ها را از کار می‌اندازند. ازاین‌رو می‌توان گفت که بهترین کاری که می‌توان برای رفع این مشکل انجام داد، استفاده از دوربین مداربسته لامپی است. اولین مزیت آن‌ها دید 360 درجه‌شان است و ازاین‌رو می‌توان با یک دوربین لامپی یک محوطه بزرگ را به‌راحتی نظارت و کنترل کرد. همچنین این دوربین‌ها را می‌توانید بر روی سقف نصب کنید و ازاین‌رو دسترسی سارقان به آن‌ها بسیار مشکل می‌شود. دومین مزیت این نوع از دوربین‌ها این است که می‌توان از راه دور لامپ درون دوربین را روشن و خاموش کرد، به‌طورکلی کنترل دوربین از راه دور و با استفاده از یک نرم‌افزار یا اپلیکشن به‌راحتی انجام می‌شود. دوربین مداربسته آندوسکپی از انواع دوربین مداربسته می‌باشد که قابلیت حرکت در مسیرهای غیر قابل دسترس را دارد.

دوربین مدار بسته شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. دوربین های تحت شبکه با نام IP نیز خوانده می شوند، IP به معنی Internet Protocol می باشد. در این تکنولوژی دوربین های مداربسته در بستر شبکه کار می کنند که در واقع دوربین IP داده های تصویر را از طریق شبکه ارسال می کند. سیستم های تحت شبکه دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی هستند و همچنین از قابلیت های تصویری ویژه ای همچون تشخیص چهره، تشخیص پلاک، شمارش افراد و … پشتیبانی می کنند. برای نصب دوربین های تحت شبکه از کابل شبکه CAT6 یا CAT5 استفاده می شود که با توجه به قیمت نسبتا بالای آنها بهتر است در پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

http://binacctv.irباید گفت که دوربین مداربسته کوچک با هر دو نوع تکنولوژی ساخته و روانه بازار می‌شود و با توجه به نوع نیازتان می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. یکی از انواع دوربین های مدار بسته، مدل Dome‏ یا همان گنبدی شکل است. این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است. به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند.

آشنایی با بازار کار، دروس و گرایشات رشته زبان فرانسه