آموزش فارکس از صفر تا صد کاملا رایگان + ۱۰ نکته شگفت انگیز در مدرسه فارکس

در این درس، چندین تکنیک برای تنظیم حد ضرر هنگامیکه تصمیم می‌گیرید از سطوح قابل اعتماد فیبوناچی استفاده نمایید، یاد می‌گیرید. این روش‌ها، راه‌های ساده‌ای برای تنظیم ضرر و منطق نهفته پشت هر روشی هستند که در تکنیک تعیین حد ضرر معرفی شده‌اند. بازار ارز، مسکن، سکه و طلا، رمزارزها و … برای سرمایه گذاری وجود دارد. اما چه چیزی فارکس را خاص میکند؟ مزایای فارکس را در این مقاله بخوانید. برای مشاهده‌ی مثال‌های واقعی از نحوه انجام معامله در فارکس این مقاله را بخوانید. بیشترین حجم معاملات بیش از 70 درصد، در بازه زمانی که بازار از اروپا به سمت آمریکا حرکت می کند انجام می شود.

آموزش فارکس به زبان ساده

در این درس با یکی از مهمترین نظریه های مرتبط با دلار امریکا آشنا خواهید کلیک کنید شد. با مطالعه این درس و مرور مثال های متعدد خواهید دانست که چرا دلار امریکا در سناریوهای مختلف معاملاتی ضعیف یا قوی می شود. شاخص دلار یکی مهمترین مفاهیم و مباحث نه تنها در فارکس بلکه در تمامی سطوح تحلیل بنیادی است. با مطالعه این درس با انواع شاخص دلار و نحوه محاسبه و تشکیل آنها آشنا خواهید شد. در این درس با نحوه پیدا کردن نقاط ورود و خروج با استفاده از چندین تایم فریم آشنا خواهید شد. با مطالعه این درس خواهید آموخت که چگونه نه تنها روی فقط یک تایم فریم معاملاتی قفل نشوید بلکه نمودارها را طوری بزرگ و کوچک کنید که بتوانید معاملات موفقیت آمیزی داشته باشید.

که قیمت آن بالا و پايين مي رود و شما سعي داريد تا در فرصت هاي مناسب با خرید و فروش آن سود کسب کنید. در معاملات فارکس، شما میتوانید با پول کم، معاملات بزرگی را مدیریت کنید و این بخاطر وجود اهرم است. یعنی اهرم به شما این امکان را میدهد که سودی که فراتر از سرمایه اولیه خود را کسب کنید. هدف از معرفی این سایت استفاده از آموزش‌های رایگانی می‌باشد که در این سایت قرار گرفته است. در این سایت آموزش‌ها در 3 سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

بازار خنثی یا رنج چیست؟

آموزش فارکس از صفر تا صد کاملا رایگان + ۱۰ نکته شگفت انگیز در مدرسه فارکس

آن ها موفق شدند و در آن زمان گنجینه‌های طلای زیادی به دست آوردند و مردم به سرمایه گذاری علاقه‌مند شدند. اما باقی کارآفرینان پول را که دریافت می‌کردند، کلاه ملت را برمی‌داشتند و می‌رفتند و بیچاره مردم. هرکسی که پولی داشت در قلک خود پس انداز می‌کرد و یا سکه می‌خرید و زیر بالشت خود می‌گذاشت و شب‌ها با خیالی راحت می‌خوابید که پول و سرمایه‌ام، زیر سرم هست. اما کسی فکر نمی‌کرد که با این پولی که زیر بالشت هست، چه کارهای بزرگی می‌شود انجام داد.

پس از اینکه آموزش‌های فارکس مقدماتی را به دقت خواندید و با مقدمات و اصطلاحات فارکس آشنا شدید. الان زمان آن رسیده تا در دوره آموزش فارکس متوسطه وارد دنیای تجزیه و تحلیل شویم. جفت ارزهای اصلی، جفت ارزهای کراس و جفت ارزهای اگزوتیک را آموزش خواهید دید. سایر قسمت های فیلم آموزش فارکس را می توانید در انتهای این صفحه ببینید.

برای سرمایه گذاری وجود دارد.

گاهی اوقات ما تحلیل بلدیم، اما مدیریت سرمایه نه، معامله کردن نه، و بازنده‌ایم. اما اگر تورم به علت قحطی، نبود کالا و کمبود ایجاد شود به اقتصاد کمک نکرده و بسیار مخرب است. به عنوان مثال در دهه 1970 میلادی با افزایش قیمت نفت، تورم در آمریکا سرسام آور شده بود و بسیار شرایط سختی را رقم زده بود. اما در سال های 2015 تا 2019 میلادی با رشد اقتصادی خوب و کاهش نرخ بیکاری، تورم 2% بود و این میزان تورم خوب و قابل قبول بوده است. نرخ تورم و نرخ بهره از مهم‌ترین محرکه‌های اقتصاد کلان در بازار فارکس هستند. اصولا در بازارهای جهانی، اسپرد به صورت یک عدد مشخص و یا درصدی از قیمت هست.

  • در این درس با دومین نوع از سبک های مختلف معاملاتی آشنا خواهید شد.
  • یک فرصت آربیتاژ در دسترس است، اگر یک سرمایه گذار هیچ هزینه ای متحمل نشود، در صورت خرید یا سازماندهی موقعیت خاصی در ابزارهای مشتق، همیشه مزایای مثبت را ثبت میکند، و هیچ خطری ندارد.
  • Scalp نوعی سبک معاملاتی در بازار فارکس است که شامل معاملات با تایم فریم های کوتاه مدت می شود، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.
  • روش مارتینگل یک روش معامله گری در بازار فارکس است که معامله گران با استفاده از آن می توانند میزان ضرر خود را کاهش دهند، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.
  • با مطالعه این درس خواهید دانست که چگونه می توان با استفاده از لوریج از سرمایه معاملاتی خود نیز محافظت کرد.

نرخ بهره، جریان‌های تجاری، قدرت اقتصادی و ریسک ژئوپلتیکی از عوامل موثر بر عرضه و تقاضای ارز‌ها به شمار می‌روند و در بازار فارکس نوسان بوجود می‌آورند. معامله‌گران می‌توانند از تغییر قیمت بوجود آمده از افزایش یا کاهش ارزش واحد‌های پولی به کسب سود بپردازند. الزاماً، یکی از اجزای تشکیل‌دهنده جفت ارز معامله، واحد پولی حساب معاملاتی شما نیست.

با مطالعه این درس خواهید دانست که چگونه می توانید با استفاده از یک عدد ثابت حد ضرر خود را تعریف کنید. در این درس موارد و نکات بیشتری در باب لوریج یا اهرم معاملاتی خواهید آموخت. در این درس به اهمین بررسی و مطالعه ضررهای رخ داده در گذشته خواهیم پرداخت. با مطالعه این درس خواهید آموخت که چگونه باید عملکرد معاملاتی خود را محاسبه کرده و معاملات بازنده خود را واکاوی کنید. در این درس نگاهی خواهیم داشت به اهمیت مرور دفترچه معاملاتی و اینکه چه مواردی را باید بررسی کرد.

در مقابل، بازار کریپتوکارنسی نقدینگی کمتری را به خود اختصاص می‌دهد. ضمن آنکه خرید بسیاری از چیزها از طریق بیت کوین در مقایسه با پول موجود در حساب بانکی یا جیب هر شخص به راحتی امکان پذیر نیست. یک سرمایه گذار می‌تواند از اختلاف بین دو نرخ بهره، در دو اقتصاد مختلف، با خرید ارز با نرخ بهره پایین سود کسب کند. قبل از بحران مالی 2008، کوتاه شدن ین ژاپن و خرید پوند انگلیس بسیار معمول بود زیرا نرخ بهره بسیار زیاد بود. به عنوان مثال، هنگامی که به عنوان یک توریست به یک کشور خارجی سفر می‌کنید یا می‌خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، برای انجام پرداخت ها باید مقدار مشخصی از ارز محلی آنحا را تهیه کنید.

بعد از اینکه یک سری از معاملات موفق را تجربه کردید، بخشی از سودتان را در حسابی خاص پس انداز کنید و فقط در پیشامدهای ناگهانی و ناخوشایند از آن استفاده کنید. از اینکه تمامی سرمایه‌تان را تنها روی یک سهم سرمایه‌گذاری کنید به شدت پرهیز کنید. این امر را به عنوان قانون تغییر‌ناپذیر خود در بازار قرار دهید.

پادکست آشنایی با دنیای فارکس