اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape

پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است . اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم‌فور‌فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود.

  • در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید.
  • شما در مسیر مسافرت در کنار جاده هتلی می بینید و برای اقامت یک شب وارد این هتل می شوید .
  • پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید.
  • البته نوع دیگری از اتاق فرارها بیشتر حالت ماجراجوریانه دارند که استرس و هیجان و ترس آنها از دو نوع دیگر کمتر است.
  • شما میتوانید همراه با اعضای خانواده، دوستان یا همکارانتان در بازی ها شرکت کنید.

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. شعبه جردن، جزو قدیمی‌ترین شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تهران است. این شعبه در تابستان 1396 با اتاق فرار متفاوت و کاراگاهی سرقت شروع به کار کرد و چند ماه بعد در آذرماه همان سال با اتاق فرار شام آخر در ژانر دلهره آور و درجه سختی بالا تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است. در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است.

مجموعه اتاق فرار دیم اسکیپ

اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب طراحی اتاق فرار این سرگرمی می‌باشد. با توجه به ژانرهای مختلف، نوع فضاسازی بازی و اتفاقاتی که درون بازی اتاق فرار می‌افتد تجربه هر یک از بازی های اسکیپ روم یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود . اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد.

اتاق فرار ناقوس

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره. این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه.

با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید… اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود. شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند.