اتاق فرار یا سافاری وحشت!؟ مجموعه اتاق فرار دررو-آل اسکیپ

این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ تایم محسوب می‌شود. اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند.

لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. برخلاف اکثر داستان‌های اتاق فرار که شما شخصیت خوب داستانید این بار شما و دوستانتان برای یک خراب‌کاری مامور هستید. ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که فعالیت‌های مشکوکی در تهران رخ می‌دهد و پلیس موفق نشده تا عوامل این خراب‌کاری‌ها را دستگیر کند. کارآگاه توانا یکی از حرفه‌ای‌ترین کارآگاه‌های تهران است که ادعا کرده مدارک به دست آورده و همه اتفاقات اخیر را به یکی از باند‌های بزرگ تهران ربط داده است. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو اتاق فرار ترسناک تهران کند.

تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. توجه داشته باشید که این اتاق فرار مشهد برای رده‌های سنی بالای 14 سال است و باید برای انجام بازی یک تیم ۵ تا ۱۰ نفر را داشته باشید. اگر می‌خواهید یک بازی مهیج را تجربه کنید ما به شما مجموعه اسکیپ روم پارادوکس مشهد پیشنهاد می‌کنیم.

* پیشنهاد اسکیپ مگ*

لازم به ذکر است، محاسبه هزینه های طراحی اسکیپ روم کاملا تخصصی می باشد و به همین دلیل قیمت نهایی پس از بررسی شرایط توسط کارشناسان ما ارائه می شود. مبلغ تقریبی رزرو اتاق فرار مشهد در مجموعه اسکیپ روم فرار ستان ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ بلیط اتاق فرار مشهد قیمتی به ازای نفری ۱۲۰ هزار تومان را دارد. بدون شک می‌توان گفت بازی اتاق فرار از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تفریحاتی است که به همراه دوستان یا خانواده می‌توانید در یکی از مجموعه‌های اتاق فرار مشهد از تجربه کنید. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است.

  • اتاق فرار یکی از مهیج ترین بازی های گروهی می باشد که حدود یک ساعت زمان به افراد تیم اختصاص داده میشود تا با حل معماهای چالش برانگیز بتوانند در نهایت مراحل مختلف را پشت سرگذاشته و از اتاق نجات پیدا کنند.
  • نظرات افرادی که پیش ازشما در این اسکیپ روم بوده‌اند را بخوانید تا مطمئن شوید که گیم مستر، اکتورها و چیدمان اتاق حرفه‌ای و مناسب است.
  • مراکز اتاق های فرار قصد ندارند تا با طراحی یک اسکیپ روم به مردم آسیب برسانند، بلکه هدفشان آن است که تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی و هیجان را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورند.
  • به همین علت، اگه نگران ترسیدن در اتاق فرار هستید؛ بهتره حتما قبلش یک وعده غذایی سبک بخورید و توی جیبتون هم یک شکلات داشته باشید و موقع افت قند خون اون رو مصرف کنید.

این بازی غالباً به منظور شبیه سازی «در دام افتادن افراد» طراحی شده‌اند و این موضوع باعث ایجاد حس ترس خواهد شد. اما واقعیت این است که اتاق‌های فرار از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و مخصوصا در ایران به امنیت بازدیدکنندگان اهمیت زیادی داده شده است. البته در برخی موارد ایجاد حس ترس و وحشت، بخشی از این تجارت است تا علاقه‌مندان به حضور در این مراکز جذب شوند. بین غوطه وری کامل و به خاطر سپردن اینکه هنوز یک بازی است مرزی وجود دارد.

چجوری از اتاق فرار، فرار کنیم؟

اتاق فرار یا سافاری وحشت!؟ مجموعه اتاق فرار دررو-آل اسکیپ

درسته که شما برای تجربه حس وحشت و ترس وارد اتاق فرار می‌شین؛ اما اگه قرار باشه که این ترس فلجتون کنه و مانع از این بشه که از چیزی لذت ببرید؛ قطعا جذابیتاسکیپ رومبراتون کم و کمتر خواهد شد. البته ترس یکی از احساسات طبیعی ما آدم‌هاست و به همین دلیل میشه با راهکارهای روانشناسی و توسعه فردی اون رو کنترل کرد. البته قبل از هر چیز، باید مطمئن بشین که ترس شما، چقدر ریشه‌دار و عمیقه. حس لذت و هیجانی که اتاق فرار به همراه داره، انقدر زیاد و خاصه که تقریبا با هیچ تفریح دیگه‌ای به دست نمیاد و به همین دلیل هم اگه چند بار این بازی‌ها رو تجربه کرده باشید؛ دیگه نمی‌تونین ازشون دست بکشین! محبوب‌ترین ژانرهای اتاق فرار،ژانر ترسناکیا وحشت و بعد از اون هم ژانر دلهره آور و هیجانیه. اول بازی‌های ترسناک همیشه با سر و صداهای فراوان و هجوم دود شروع نمی‌شود، بلکه گاهی همه جا را سکوت فرا گرفته و صدای خش‌خش برگ‌هایی که کسی روی آن‌ها قدم میزند است که این ترس را به جانتان می‌اندازد.

اتاق فرار زار؛ مجموعه نکست اسکیپ روم