اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | boostercctv

دوربین مدار بسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری برای ثبت لحظات خاص از زندگی افراد، رویدادها و مراسم ها پا به عرصه نهادند. مینی دوربین 360درجه وای فای رم خور از نوع دوربین مداربسته مینی دوربین فیش آی (دوربین چشم ماهی) اس..

  • معمولا از دوربین های مینیاتوری به عنوان دوربین های مخقی استفاده می شود.
  • اکثر پروژه‌های دوربین مداربسته آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها و ادارات کوچک از همین مدل دوربین مداربسته AHD استفاده می‌کنند.
  • اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود.
  • به دلیل درخواست بالا و همچنین نیازهای مختلف مشتریان، این دوربین‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها تولید و روانه بازار می‌شوند، هرکدام از این دوربین‌ها می‌توانند برای برخی از کسب‌وکارها مفید باشند.
دوربین های کنترل سرعت نیز نوعی از دوربین های مداربسته می باشند که قادر به ثبت پلاک افراد متخلف بوده و می توانند از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری نمایند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد . لنز فیکس یکی از نمونه های دوربین مدار بسته است که از لحاظ لنز با دیگر دوربین های مدار بسته تفاوت دارد.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-11

با استفاده از مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد.

http://binacctv.irکاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند. کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد.

دوربین مداربسته دام Dome

برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند. لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است. دوربین های اسپیددام جز خاص ترین انواع دوربین مداربسته هستند، دوربین های اسپییدام یا PTZ قابلیت چرخش در جهات مختلف و همچنین امکان زوم بر روی سوژه های مختف را تا چند صد متر دارند. عموما از دوربین مداربسته اسپیددام برای پروژه های بزرگ و فضاهایی همچون کارخانه، خط تولید و…استفاده می کنند.

معرفی انواع دوربین های مداربسته دید در شب