انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | boostercctv

در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.

  • بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد.
  • بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند.
  • به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند.
  • دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است.
  • به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند.
  • بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند.
ولی حداقل از کابل‌کشی‌های اضافی که دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، کاملا بی‌نیاز خواهید شد. دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند. نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را از انجام عمل باز دارد.

برای مجله خبری بوستر دوربین بهترین نوع دوربین مداربسته و نصب آن، می توانید از نصاب دوربین مدار بسته در تهران، شیراز و سایر شهرهای دیگر، از طریق ثبت درخواست رایگان در سایت یا اپلیکیشن “خدمت از ما” کمک بگیرید. در صورتی که تمایل به دریافت راهنمایی از نصابان حرفه‌ای برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مناسب مکان خود دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت رایگان در “نصب دوربین مداربسته” درج کنید. منظور از انتقال تصاویر دوربین مداربسته، انتقال تصویر بر روی بستر شبکه و یا انتقال تصویر اینترنتی می‌باشد. برای انتقال تصویر به تجهیزات شبکه (تجهیزات شبکه کابلی یا تجهیزات شبکه وایرلس) و یا تجهیزات اینترنت نیاز می‌باشد. دوربین مداربسته چشمی درب یکی از انواع دوربین های حفاظتی و دوربین های امنیتی می‌باشد که قابلیت جایگزینی با چشمی معمولی دربهای ضد سرقت را دارند.

دوربین مداربسته دام Dome

نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند. طلا و جواهر فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر فروشگاه های بزرگ می توانند اقدام به نصب انواع دوربین مدار بسته نموده و به امنیت محل کار خود کمک بسیاری نمایند. مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند.

http://binacctv.ir

برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. مزیت این دوربین ها این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند. با استفاده از این دوربین ها می توان ورود و خروج پرسنل را کنترل نموده و از محصولات موجود در انبار آگاهی پیدا کرد.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433