انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | boostercctv

فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.

پخش، فروش و لیست قیمت تجهیزات نظارت تصویری:

هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجله خبری بوستر دوربین مداربسته دید در شب این است که می‌تواند بدون آشکار کردن نور خود، تصاویر را به‌راحتی و با وضوح بالایی ضبط کند. در دوربین‌های دید در شب، در قسمت پایینی آن‌ها، لامپ‌هایی وجود دارد که نور مادون‌قرمز را منعکس خواهد کرد. ارائه و معرفی انواع دوربین های امنیتی و دوربین های حفاظتی همراه با فروش انواع دوربین های نظارتی در سراسر کشور در اسرع وقت و با نارلترین قیمت از جمله خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی پاساک می‌باشند. یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد.

http://binacctv.ir

این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

  • بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند.
  • دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند.
  • از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.
  • ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید.
  • همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند.
معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید. ضمناً امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز در وب‌سایت ایده آل گستر وجود دارد.

کاربرد دوربین مداربسته