انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B120-MS

از آنجا که نمی‌توان هیچ‌وقت جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت، یکی از بهترین کیفیت تصویر‌های موجود در جهان یعنی 4K نیز، پا به این عرصه گذاشت. کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. یک از رشته کابل‌ها برای انتقال تصویر و صدا است و دیگری برای کاهش میزان پارازیت‌های ناشی از عوامل مختلف، به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است.

  • اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد.
  • دوربین مینی دی وی رم خور تقلبی طرح اصلی یکی از انواع دوربین کوچک می‌باشد که به عنوان دوربین مینی ..
  • همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند.

مجله خبری بوستر دوربین PTZ توانایی این را دارد که از طریق یک اپراتور مدیریت شود و یا از طریق قابلیت PRESET طبق یک برنامه از پیش تعیین شده تصاویر را ثبت کند. دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز به کاربران عرضه میشود . یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود.

http://binacctv.ir

تولید کنندگان دوربین های مداربسته در جهت رفع معایب و بالا بردن کیفیت دوربین های آنالوگ اقدام به تولید دوربین های تحت شبکه یا IP نموده اند. به جای امواج آنالوگ در این دوربین ها از امواج دیجیتال جهت تحلیل و بررسی داده ها استفاده می گردد. در واقع از ابتدای دریافت تصاویر، دوربین های IP آنها را به صورت دیجیتال در آورده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . اعتماد به یک برند خاص و انتخاب مناسب دوربین مداربسته برای افراد عادی کار ساده‌ای نیست.

دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود. در سیستم مداربسته آنالوگ، سیگنال‌های تصویر دوربین‌های مداربسته به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کنند. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند. نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد. در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد.

دوربین مدار بسته حرارتی