انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | boostercctv

دسته بندی دوربین‌های مخفی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در ادامه انواع دوربین مداربسته را بسته به هر دسته‌بندی آورده‌ایم. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکان‌های صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قوی‌تری نسبت به دوربین‌های دام می‌باشند. IP یکی از انواع دوربین‌های مداربسته است که ارتباطات با آن از طریق کابل شبکه یا WIFI (وای فای) صورت می‌گیرد. اکثرا این دوربین‌های برای بانک‌ها و مراکز مهم و مکان‌های بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربین‌های AHD و آنالوگ دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید می‌بایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.

دوربین مدار بسته لنز وریفوکال

با مجله خبری بوستر دوربین های روز و شب امکان ضبط تصاویر هم در روشنایی و هم تاریکی وجود دارد. این دوربین ها به صورت 24 ساعته تصاویر رنگی در روز و سیاه و سفید در شب را ضبط میکنند. مهم ترین ویژگی دوربین روز و شب این است که این دوربین ها در محیط هایی با نور صفر هم میتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند.

انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟

امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند.

http://binacctv.ir

دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد 0 و 1 تبدیل می کنند. با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد.

  • این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند.
  • فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد.
  • هر دو نوع دوربین های مداربسته آنالوگ HD و تحت شبکه دارای کیفیت تصویر مناسبی هستند حتی دوربین های آنالوگ HD می توانند تا 8 مگاپیکسل رزولوشن داشته باشند که این خود به تنهایی می تواند کاربران را برای خرید ترغیب کند.
  • بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد.
  • عدم وجود محدودیت فاصله از مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های تحت شبکه است.
به‌طورکلی دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا، علاوه بر کابل برق و تصویر از یک کابل مجزا نیز برای ضبط صدا بهره می‌گیرند. دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های ip، هر دو دارای انواع دوربین مداربسته هستند که قابلیت ضبط صدا را دارند و از این بابت دچار محدودیت نخواهید شد. استفاده از انواع دوربین مدار بسته یکی از راه‌های کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد و اتفاقات رخ داده در محیط است. بسیاری از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده کنند البته نظارت با دوربین در امکان عمومی نیز یک اصل مهم است. دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد.

انواع دوربین مداربسته، دوربین مداربسته دید در شب