انواع دوربین مداربسته کاربرد انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت | boostercctv

علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد. تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است. استفاده از دوربین های مداربسته باعث می شود تا در صورت وقوع سرقت، امکان پیگیری و شناسایی سارق توسط پلیس امکان پذیر بوده و به دستگیری آنها کمک بسیاری خواهد کرد. دوربین های پین هول که به آن دوربین سوزنی نیز گفته می شود دارای ابعادی به اندازه قوطی کبریت بوده و می توان از آن به عنوان دوربین مخفی در موارد امنیتی استفاده نمود.

  • در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند.
  • این دوربین‌ها کارایی و قیمت خوبی داشته و البته همچنان در بسیاری موقعیت‌ها از این دوربین‌ها استفاده می‌شود.امواج و سیگنال‌های تولید شده توسط این دوربین‌ها آنالوگ بوده و صدا و تصویر هر کدام با یک کابل دو رشته ای به دستگاه اصلی منتقل می‌شوند.
  • با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است.
  • در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.
  • در بسیاری از موارد فقط ضبط تصاویر نمی‌تواند نیاز افراد را در افزایش امنیت و کنترل بهتر و بیشتر شرایط رفع کند؛ ازاین‌رو در این مواقع استفاده از دوربین مداربسته‌ای که قابلیت ضبط صدا را داشته باشد بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود.

دوربین فلتی مخفی بیسیم 4K (در 3مدل)🌟 بهمراه باطری و شارژر

همچنین در مجله خبری بوستر دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین های مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه می آورد.

دوربین مدار بسته دام زومیکس مدل ZO-108

دوربین مداربسته وایرلس یا دوربین مداربسته بیسیم یکی از تجهیزات نظارت تصویری می‌باشند که برای برای برقراری ارتباط با دستگاه ضبط تصاویر نیاز به کابل کشی (کابل RG59 یا کابل شبکه) ندارند. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد. نوع حسگرها نیز متفاوت است برخی به حرکت حساس اند و برخی به بوی گاز و دود حساس هستند.

حساب کاربری

دوربین جعبه‌ای بدنه‌ای محکم دارد و لنز به طور مجزا روی آن نصب می‌شود. دوربین اسپیددام جدیدترین نوع دوربین است و به دوربین چرخشی نیز معروف است. استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است. بسیاری از کشورها برای آن که بر رفتار مردم در جامعه نظارت داشته باشند و بتوانند جلوی سارقین را بگیرند از دوربین های مدار بسته در کوچه ها و خیابان های شهر بهره می برند.

http://binacctv.ir