انواع دوربین مداربسته کاربرد انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت | boostercctv

لنز موتورایز لنز وریفوکالی است که دارای موتور است و به واسطه موتور به کار گرفته شده در لنز می توانید از راه دور و به صورت اتوماتیک زاویه دید دوربین را تغییر دهید. منظو از لنز متغیر، لنزی است که دارای دو عدد فاصله کانونی است و فاصله کانونی آن تغییر می کند، به عنوان مثال لنز وریفوکال 8-12 میلی متر میتواند از 2.8 تا 12 میلی متر تغییر کند. لازم به ذکر است که لنز های متغیر دارای قابلیت زوم و بزرگنمایی هستند اما باید توجه داشته باشید که تنظیمات زوم این دوربین ها به صورت دستی است و هر بار که مایل به زوم کردن باشید باید به صورت دستی این کار را از طریق پیچ کنار دوربین انجام دهید. این نوع دوربین، نسل جدیدی از انواع قدیمی است که طرفدارهای زیادی دارد و از تکنولوژی HDTVI برخوردار است همچنین از قدرت فشرده سازی تصاویر پیش از ارسال و تغییر فرکانس خروجی نیز برخوردار است.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR

ضمن اینکه ارتباط بیسیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی تاثیر است. همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید.

  • همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید.
  • دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند.
  • در واقع از ابتدای دریافت تصاویر، دوربین های IP آنها را به صورت دیجیتال در آورده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.
استفاده از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، مناطق توریستی ، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند. زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند . در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد. طبق تحقیقات آماری در آمریکا و انگلستان بعد از نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها ۵۱ % ، در فرودگاه ها ۲۳% و در سایر مراکز عمومی ۷% از جرایم کاهش یافته است.

دوربین مدار بسته لنز فیکس

شاید این اهمیت بیش از مجله خبری بوستر دوربین محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می توان یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در نصب سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است. ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند.

http://binacctv.irشما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

دوربین مینی اسپیددام مدل TP-435