انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | boostercctv

دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند. عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله مجله خبری بوستر دوربین رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند. همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند. از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد. انواع پیش ساخته آنها در قاب های مختلفی مثل قاب سیستم اطفاء یا قاب زنگ ، ساعت دیواری ، پریز برق موجود است. معمولا از دوربین های مینیاتوری به عنوان دوربین های مخقی استفاده می شود.

  • معمولا آنها را در جایی که می خواهند دوربین نامحسوس باشد بکار می گیرند.
  • بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از محصولات هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است.
  • در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود.
  • اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند.
  • دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-2530L

هر دوربین مدار بسته همانند یک کامپیوتر یا لپ تاپ می تواند گره شبکه باشد و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل شوند. از آنجا که اغلب این دوربین مدار بسته ها در حفاظت، نظارت و سیستم های اعلان و مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به این حیطه بر می گردد اما معنی تخصصی و فنی آن حتی دوربین های ویدئویی تلفنی و کنفرانس را هم دربر می گیرد. در جعبه این نوع از دوربین های مدار بسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها به شمار می آید و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را بر روی آن ها نصب کرد. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید.

دوربین مدار بسته پلاک خوان هایک ویژن مدل DS-2CD2625FHWD-IZS

رایج‌ترین سبک تقسیم بندی دوربین‌های مخفی تقسیم بندی براساس شکل ظاهری است. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود.

http://binacctv.ir