انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | boostercctv

ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.

  • دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل خروجی رزولوشن 1080⨯1920 با نرخ 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد.
  • در دوربین های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است .
  • از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند.
  • باید گفت که دوربین مداربسته کوچک با هر دو نوع تکنولوژی ساخته و روانه بازار می‌شود و با توجه به نوع نیازتان می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.
  • از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد.
در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته بیسیم به وای فای مجهز هستند و آن‌ها را می‌توان به‌راحتی به شبکه اینترنت خارجی متصل کرد. دوربین های امنیتی (دوربین حفاظتی / دوربین نظارتی / دوربین امنیتی) نیز همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته، سیر تکاملی بسیار سریعی را ظرف مدتی کوتاه پشت سر گذاشته است و از آینده ای رو به رشد برخوردار است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

همچنین مجله خبری بوستر دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند. این دوربین‌ها کارایی و قیمت خوبی داشته و البته همچنان در بسیاری موقعیت‌ها از این دوربین‌ها استفاده می‌شود.امواج و سیگنال‌های تولید شده توسط این دوربین‌ها آنالوگ بوده و صدا و تصویر هر کدام با یک کابل دو رشته ای به دستگاه اصلی منتقل می‌شوند. در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود.

دید در شب دوربین مداربسته

از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند به دلیل آن که دارای دید در شب نیستند. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند. از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود.

http://binacctv.irیکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند کرد. به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد. دوربین HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند.