انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | boostercctv

بدون نظر، الان برای برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی نظرت رو ثبت کن… مشکل رایج بسیاری از مشتریان سیستم‌های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می‌شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می‌شوند یا داخل کشور برندگذاری می‌شوند. با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم‌های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می‌کنیم.

سونی (SONY)

برای مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته ورتینا به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته راینهولد به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته HUVIRON به لینک بالا مراجعه فرمائید.

  • اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید.
  • رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد.
  • اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود ودرداخل کشور مونتاژ می گردد.
  • از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد. کیفیت ساخت و تصاویر این دوربین ها بسیار عالی بوده و به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با سایر برندها تا حدی بالاتر است. درواقع می‌توان سونی را جزو یکی از قدرترین 10 برند برتر دوربین مداربسته دنیا دانست.

نمونه تصاویر دوربین های پرکسیس

دی – لینک یک شرکت تجهیزات مخابراتی است که در سال ۱۹۸۶ در تایوان تاسیس شد.محصولات این شرکت در کشور تایوان و آمریکا تولید می‌شود. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید.

ای پی اس IPS

دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند. هایک ویژن از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران که دوربین های خود را در چند کیفیت تصویر ارائه کرده است. هایلوک برند دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود.

http://binacctv.ir