باتری یو پی اس فروشگاه زیپا فروش انواع موتور برق،یو پی اس،باتری یو پی اس،استابیلایزر در استان البرز-مستر انرژی پلاس

در گروه کیان صنعت ما قابلیت تحویل در محل را برای مشتریان خود قرار داده ایم که می توانند باتری یو پی اس خود را در همان برند و اندازه ای که مد نظر داشتند تحویل بگیرند. ما در گروه کیان صنعت شما را راهنمایی خواهیم نمود و با توجه به نوع تأسیساتی که دارید، بهترین باتری یو پی اس را در اختیارتان خواهیم گذاشت. شرکت پویا توسعه افزار افتخار دارد به پشتوانه سالها تجربه در زمینه تولید ، واردات، فروش و خدمات پشتیبانی باتری های یو پی اس، با برند انحصاری LT با قیمت مناسب برای مشتریان محترم عرضه نماید. درجه بندی های مربوط به باطری های یو پی اس برای دشارژ و شارژ مجدد معمولا از 1000+ واحد درجه بندی می شوند، اما بسیاری از آن ها پس از حدود 10 بار تخلیه، با میزان قابل توجهی از کاهش ظرفیت شارژ روبرو می شوند. مثلا برای باطری های لیتیوم یون تا 2000 بار تخلیه شارژ یا دشارژ هم در طول عمر مفیدشان درجه بندی شده است. ممکن است برخی از خریداران این باتری را به نام های SLA یا اسید سرب مهر و موم شده بشناسند.

باتری یو پی اس چیست؟ کلمه یو پی اس UPS کوتاه شده عبارت Uninterruptible Power Supply یا منبع تغدیه بدون قطعی یا وقفه است. تمامی موارد کاربرد باتری یو پی اس صبا که در بالا نام برده ایم، نیاز به یک مشاوره فنی و تخصصی دارد تا بتوانید به درستی از هر یک از آنها در تعداد مشخص خریداری کنید. در بسیاری از بیمارستان‌ها، درمانگاهها، مراکز تجاری، سازمان‌ها و هر کسب‌وکاری که قطع ناگهانی برق باعث آسیب دیدن و خاموشی دستگاه‌های مهم و حیاتی می‌شود، از یک دستگاه به عنوان یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه استفاده می‌شود. این دستگاه جهت تامین انرژی الکتریکی مصرف کننده ها از باتری استفاده میکند.در زمان وصل بودن برق شبکه شهری باتری ها شارژ شده و در زمان قطعی برق انرژی از باتری تامین میشود.

یو پی اس تعاملی (Line Interactive UPS)

بزرگترین UPS جهان، سیستم ذخیره انرژی باتری 46 مگاواتی ، در فیربنکس، آلاسکا ،که در هنگام قطع برق، کل شهر و جوامع روستایی مجاور را تغذیه میکند. یکی از مهم ترین وسیله ای که بعد از نصب آسانسور در مکان های مختلف مورد استفاده می باشد، داشتن یو پی اس است. همانطور که می دانیم یو پی اس ها برای خروجی برق نیاز به یک منبغ تغذیه دارند که همان باتری می باشد. نحوه اتصال باتری یو پی اس در مدار به صورت کلی به دو روش سری و موازی تقسیم می شود و هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خودشان را دارند.

  • این باتری‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای تحمل بالا و آمپدانس داخلی پایین می‌باشند.
  • شرکت فرصت کیش در سال ۱۳۸۶ به پشتوانه دانش و تجربه در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید.
  • یو پی اس ها با ذخیره کردن انرژی الکتریکی در خود (باطری هایشان) وظیفه تامین بدون وقفه توان مورد نیاز بار مصرفی را بر عهده دارند.
  • برخی از این فاکتور ها که بر روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد پیشتر گفته شد.

زمانی که یک باتری UPS سرب اسیدی شارژ یا دشارژ می شود، در ابتدا فقط بر روی مواد شیمیایی واکنش دهنده تاثیر دارد که در رابط بین الکترود ها و الکترولیت ها موجود است. کم کم و با گذشت زمان، باری که در مواد شیمیایی سطح مشترک ذخیره شده است و اصطلاحا به آن بار رابط می گویند، همزمان با انتشار این مواد شیمیایی در سراسر حجم این ماده فعال پخش می شود. ممکن است افزایش یابد که نزدیک به ولتاژ شارژر به طوری که جریان شارژ به طور قابل توجهی کاهش می یابد. پس از چند ساعت این اتهام رابط به حجم الکترود و الکترولیت پخش می شود، منجر به اتهام رابط کم است که آن ممکن است کافی برای شروع یک ماشین.

باتری های نیکل کادمیوم دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند و توانایی سازگاری بسیار زیادی نسبت به https://mrenergyplus.com/ تغییرات دمایی دارند. نکته قابل توجه آن است که تمامی باتری های یو پی اس صبا قابلیت آن را دارند که به صورت سری به یکدیگر متصل شوند و میزان ولتاژ بیشتری را تولید کنند، در نتیجه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تعداد باتری مور نیازی که باید خریداری کنید، مطلع شوید. برای تعویض باتری یو پی اس صبا می توانید با کارشناسان نمایندگی باتری صبا تماس بگیرید تا این کار را برایتان به شکل صحیح انجام دهند و برای تعویض باتری صنعتی صبا باتری نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را کسب کنید. برای خرید صبا باتری می توانید با کارشناسان نمایندگی باتری صبا تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات کافی در رابطه با باتری یو پی اس مورد نیاز خود، سفارش را ثبت کنید تا در کمترین زمان به دستتان برسد. با خرید صبا باتری از نمایندگی می توانید خریدی با ضمانت و با کیفیت را تجربه کنید. باطری UPS باعث ذخیره شدن انرژی و ایجاد ثبات در تغذیه انواع دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود.

باطری ها در شکل و اندازه های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع باطری ها انرژی را به شکل شیمیایی در خود ذخیره کرده و به شکل الکتریکی تخلیه می نمایند. باتری مشابهی که در محیط‌های مختلف با پروفایل‌های بار اینورتر متفاوت و قابلیت اطمینان منبع تغذیه استفاده می‌شود، عمر مفید متفاوتی را به دست می‌آورد. باتری یونیکور کره ای و نارادا چینی، لانگ ، اپتیما و باتریهای ایتالیایی وجود دارند که قیمتهای آنها در بازار متفاوت می باشد و در حال حاظر در کشورمان باتری صبا به عنوان تولید کننده داخلی فعالیت می نمایند. باتری ها هرکدام دارای طول عمر مختلف می باشند و این امر به کیفیت باتری ها بستگی دارد.

باتری یو پی اس فروشگاه زیپا فروش انواع موتور برق،یو پی اس،باتری یو پی اس،استابیلایزر در استان البرز-مستر انرژی پلاس

بنابراین کاربران می توانند در هنگام خرید باتری، انواع مختلف باتری و کیفیت ساخت آن‌ ها را بررسی کرده و با توجه به بودجه خود بهترین نوع باتری را خریداری کنند. این باتری ها از انواع باتری های اصطلاحا سیلد اسیدی هستند که به نام باتری های سرب اسیدی هم شناخته می شوند. باتری های یو پی اس باتری هایی هستند که قابل شارژ بوده و از آنها استفاده های متعددی می شود. به طور کلی هر جایی که نیاز به برق اضطراری داشته باشیم نام باتری های سیلد اسیدی مطرح می شوند. این دسته از باتری یو پی اس فاران با توجه به ساختار کاملا سیلد، طول عمری بسیار بالا دارند.

نوع باتری یو پی اس UPS در کیفیت، قیمت و عملکرد سیستم یو پی اس تاثیر مستقیم دارد. باتری های یو پی اس UPS انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و محیط نصب، مدت زمان لازم برای شارژ شدن، ظرفیت و نوع کاربری می توان آنها را انتخاب کرد. ولی به طور کلی انواع باتری های یو پی اس UPS باتری های اسیدی، نیکل کادمیومی، لیتیوم یونی و آلکالاین هستند که رایج ترین و مقرون به صرفه ترین نوع بین این موارد ذکر شده باتری های یو پی اس اسیدی هستند. باتری یو پی اس UPS کاربردهای مختلفی داشته و از جمله برخی از موارد استفاده آن می توان به محافظت از سرورها، کامپیوترها، سیستم های مخابراتی و …

در این نوع باتری یک معکوس کننده در خط قرار گرفته و مسیر جریان DC باتری از حالت شارژ نرمال به تأمین جریان، تغییر حالت می‌دهد. باتری یو پی اس در تعامل با خط، ورودی را تثبیت کرده و ولتاژ خروجی را با یک مبدل تثبیت می‌کند. باطری یو پی اس باید در محل ثابتی قابل استفاده باشد، اما خودرو در اکثر مواقع در حالت حرکت بوده باتری یوپی اس برای خودرو مناسب نمی باشد. قیمت باطری های یو پی اس ها از باطری های ماشین ها بیشتر بوده اما باطری های یو پی اس ها به دلیل طول عمر بالایی که دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. در باطری های یو پی اس به ضخامت باطری در شرایط تخلیه آسیب بسیار زیادی وارد نمی شود اما در باطری های ماشین در صورت تخلیه شدن باطری به طور کامل انرژی ذخیره شده در آن ها به ندرت کم می شود. عمر باطری های یو پی اس به طور تقریبی بین 3 تا 5 سال می باشد در حالی که عمر باطری های ماشین ها بسیار کم تر از این مقدار است.

باتری ۱۲ ولت ۱۲ آمپر لئوچ Leoch 12v