باز سازی ویلا و منازل با استفاده از طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

به همین دلیل سعی کردم در طراحی این آشپزخانه از عناصری استفاده کنم که در عین اینکه مدرن و زیبا هستند، دارای حس و حالی قدیمی باشند.» در این آشپزخانه، علاوه بر کف پوشهای رنگشده، وسایل تزئینی بسیار زیبا، و یک اجاق گاز آبی رنگ اضافه شده است. استفاده از ترمو چوب نارنجى در کنار رنگ خنثى طوسى یکدست در اتاق حس گرمى را در فضا ایجاد مى کند. بسیاری از طرفداران ساخت و زندگی در ویلا، به جهت حس و حال قدیمی، معماری شناخته شده، تداعی حس و حال خوب و آرامش دهنده، طرفدار این نوع سبک بوده و ترجیح میدهند ویلای امروزی خود را بدین شکل ساخته و دیزاین نمایند. دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی با ظاهری لوکس و لاکچری در هر کشوری سبک خاص خود را دارد و مانند سبک مینیمال یا آرت دکور از قوانین ثابت جهانی پیروی نمیکند.

تراس رو به محیط بیرون و فضای لندسکیپ بیرونی ،حال و هوای یک ویلای واقعی را به فضا می دهد. که آب و هوای ویژه ای دارند، بهترین انتخاب، طراحی یک ورودی برای ویلا می باشد. ورودی ویلا بعنوان یک پیش فضا در زمان ورود و یا خروج، مانع این می شود تا هوای مطبوع داخل ویلا بسرعت با هوای خیلی گرم و یا خیلی سرد بیرون از ویلا یکسان بشود. وجود یک حال و هوای جدید در ویلا را می توان با استفاده از دیوارپوش های جذاب و جدید ایجاد کرد. آیتمهای ویژه فضا : سقف آسمان نما در سالن، ورودی مجزا برای کنترل هوای وروردی و خروجی ویلا، آشپزخانه مدرن، آسانسور. پس این فاکتورها تا حد خیلی زیادی می توانند بر روی پرطرفدار بودن پلان ویلا، تاثیر بگذارند. تأکید کارفرما در طراحی دکوراسیون داخلی سالن و آشپزخانه ویلای شهرک بهار نوشهر از اولین جلسات بررسی شرایط طراحی ویلا، بر این بود که باید از ترکیب رنگهای متنوع استفاده شود.

از آنجایی که در طبقه دوم محدودیت معماری برای متراژ آن طبقه وجود داشته است، نتیجه آن وجود یک تراس با متراژ زیاد در طبقه بالا و دقیقاً در بالای قسمت نشیمن ویلا بوده است. امروزه به دلیل افزایش قیمت زمین و محدود شدن متراژ زمین های در دسترس، ویلاهای یک طبقه مقرون به صرفه نیستند و از طرفی در زمین های محدود، امکان طراحی و برآورد کردن نیازهای کارفرما در یک سطح وجود ندارد. کاشت و اضافه کردن درختان، گلها و گیاهان متنوع و ساخت باغچهها با اندازهها و فرمهای مختلف و یا اصلاح و هرس کردن گیاهان هرز و بخشیهایی که درخواست حذف آنها از محیط را داریم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب گفته شده در آن، برای شما مفید، کاربردی و سودمند بوده باشند. همانطور که در بخش های گذشته شرح دادیم، طراحی ویلا به طور معمول به دو صورت فلت و دوبلکس طراحی می شوند. در برخی از موارد نادر نیز با توجه به علایق شخصی کارفرمایان به صورت تریبلکس طراحی می شوند. علاوه بر نماهایی که توسط اتوکد و به صورت 2 بعدی طراحی شده پرسپکتیوهای خارجی از این بنا نیز با 3Ds Max مدلسازی شده است. هر چیزی که در طراحی ویلا مدرن مشاهده می کنید تعمدی و حساب شده است.

اگر مساحت خانه زیاد باشد، معمولاً راه پله ها در وسط خانه تعبیه می شوند. تصویر بعدی، همان خانه را از زاویه دیگری نشان میدهد. بعد از این که طرح مورد تأیید مشتری قرار دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال می گیرد. همین طور ویلاهایی که در فارس ساخته می شود نیز با شهر های دیگر متفاوت است. به این ترتیب نظر کارفرما بطور کامل در طراحی داخلی ویلا لحاظ شده است و از سوی دیگر تا حد امکان دو اصل سبک مدرن، در کنار رنگ بندی متنوع، به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر قرارداده شده اند. در چنین حالتی فضای داخلی بزرگتر نشان داده شده و امکان دید کامل نسبت به طبقات فراهم میگردد.

ویلاهای سبک شهری معمولا ارزان قیمت تر از انواع دیگر هستند و از نمای سنگ و آپارتمانی برای آنها استفاده می شود و یا نماهای به هم پیوسته دارند. ویلاها معمولا خارج از محیط شهری و در اطراف شهرها و یا در باغ ها ساخته می شوند. معمولا دیوارها باعث میشوند تا فضا کوچک، بیروح و کم نور به چشم بیاید، این سبک از طراحی ویلا در واقع نقطه مقابل این است، از این رو کمترین دیوار اضافی در آن دیده میشود و فضایی تخت را به ارمغان میآورد. در کنار رنگ زرد، استفاده از رنگ خاکستری ملایم، احساسی را تداعی می کند که آرامشبخش است؛ مجموعهای از این دو رنگ، یک عنصر قابل اعتماد در دکوراسیون داخلی خواهد بود؛ چیزی که به بیننده منتقل میشود و یک عنصر ابدی و پایدار را نمایش میدهد. در طراحی داخلی ویلا لوکس، هر اتاق و هر بخش از تم رنگی و دکوراسیون مربوط به خودش را داشته دارد. ویلا انگلیسی سبک تودور از سنگ های رنگی مختلف با چمن حیاط خلوت زیبا برای اوقات فراغتدر یک منطقه بزرگ می توانید یک مهمانخانه به سبک روستیک بسازید. پالتهای رنگی که در این سبک به کار میرود، نرم و خنثی هستند. این موضوع به این معنا است که اسباب و اثاثیه بزرگی که در دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده می کنید.

در دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی فرانسوی استفاده از پارچههای مخمل، ابریشم، تور برای پردهها مرسوم است. خانه خود را با مبلمان قدیمی ، فرشهای آراسته ، لوسترهای آویزان تزئین کنید. در بسیاری از مواقع، اغلب افراد ترجیح میدهند تا خود زمینی را در یک نقطهی مناسب و دلخواه خود خریداری کنند تا این که یک ویلا … در واقع در طراحی ویلا نیم دوبلکس عموماً هدف از ایجاد اختلاف سطح تفکیک فضاست. در طراحی ویلا نیم پیلوت ، با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه، فضایی را برای طراحی پارکینگ ، انباری یا موتورخانه ایجاد میکنند. انواع ویلا ها را می توان به ویلا فلت ، ویلا نیم پیلوت ، ویلا دوبلکس ، ویلا نیم دوبلکس و ویلا تریبلکس تفکیک کرد. ویلا نیم دوبلکس از نظر ایجاد اختلاف سطح شبیه به نیم پیلوت است؛ اما درویلا نیم پیلوت فقط یک قسمت از فضا دراین نیم طبقه ایجاد شده، طراحی می شود. ویلا فلت در واقع ویلایی یک طبقه است که در یک سطح و با یک سقف طراحی میشود. ایجاد اختلاف سطح می تواند فضا را هیجان انگیزو البته خوش دکوراسیون کند. ایجاد راه با کفپوش های سنگی هم در دکوراسیون داخلی حیاط ایده جذابی به نظر میرسه .

معمولاً انتخاب سبک ویلا تا حدود زیادی سلیقه ای ست و هر فرد میتواند با توجه به روحیات و سلیقه خود سبک مناسب را انتخاب کند. دیزاین باغ دارای اصول تخصصی و خاص خود در هنگام طراحی و اجرا میباشد. طراحی داخلی به ویژه در خانههای کوچک اهمیت بالایی پیدا میکند؛ زیرا با استفاده از آن میتوان انتظار عملکرد بهتری از محیط داشت. بهترین دسترسی برای اتاق خوابها در ویلا بدینگونه است که نباید از بخش پذیرایی و فضاهای عمومی منزل به آن دسترسی داشت. یکی از نکات مهمی که بهتر است در رابطه با ویلاهای سنتی در نظر داشت این است که این ویلاها میتواند به میزان زیادی از امکانات خوبی برخوردار باشد.

این نظم و تقارن را در همه جای ویلا مشاهده می کنید. فرش ها ،مبلمان ، تابلوهای نصب شده بر روی دیوار، سرستون های طراحی شده در نما، همه جا ازاین نظم و تقارن برخوردار است . از جمله ابزاری هستند که در همه اتاق ها با تمام سبک ها استفاده می شود، اما تفاوتی که این وسایل در سبک مدرن نسبت به سبک های دیگر دارند؛ سادگی است. یک ویلای فول امکانات باید شامل تمام موارد زیر باشد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم. این طرح را در همه موارد از ست مبل و مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری و لوازم جانبی ادامه دهید.

هر چقدر دکوراسیون داخلی ویلا به شکل حرفه ای تری انجام شود، استفاده از فضاهای مختلف بهتر شده و رضایت صاحبان خانه را به همراه خواهد داشت. خانه های ویلایی یکی از پرطرفدارترین انواع خانه های مسکونی است. شما در سبک صنعتی با عناصری مواجه میشوید که ممکن است تصور کنید این خانه ناتمام است و یا در پروسه بازسازی دکوراسیون قرار دارد. به این ترتیب پیشنهاد می کنیم پیش از تصمیم گیری در مورد پروژه طراحی، بازسازی و دکوراسیون ویلا یا خانه خود، از مشاوره کاملاً رایگان کارشناسان با تجربه شرکت آیریا استفاده نمایید. نمونه کارهای مرتبطی که در ادامه نام برده شده است، بخشهای دیگر پروژه اصلی طراحی ویلا لواسان می باشد که می توانید با ورود به صفحه “نمونه کارهای ما” از طریق منوی سایت، هر یک از این پروژه های مرتبط را انتخاب کرده و تصاویر همراه با توضیحات آنها را مشاهده و بررسی نمایید. این پروژه شامل دو بخش دیگر نیز می باشد که میتوانید با ورود به صفحه “نمونه کارهای ما” این پروژه های مرتبط و سایر نمونه کارهای مشابه مجموعه آیریا را مشاهده فرمایید. در حالی که در ویلا نیم دوبلکس این بخش به چند قسمت از فضا اختصاص داده میشود.

فضا و محدوده خالی اطراف ویلا نشان می دهد که خانه در مناطق کناری شهر قرار گرفته است. ویلای تریبلکس به دلیل ایجاد ارتفاع بیشترمیتوانند دید بیشتر و بهتری از طبیعت و محیط اطراف را به مخاطب بدهد و برای مناطق سرسبز و خوش آب و هوایی مثل شمال کشور انتخاب خوبی است. در واقع برای طراحانی با تجربه کم در زمینه طراحی داخلی، انتخاب سبک مونوکروم عاقلانهترین انتخاب است. هم متوجه مهارت او در بازسازی ویلا خواهید شد، و هم یک ویلای بازسازی و یا نوسازی شده را از نزدیک ملاقات خواهید کرد. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه ویلا در لواسان، بخش دیگری از پروژه اصلی طراحی و بازسازی ویلا محلی لواسان میباشد. از جمله موارد مهم دیگری که باید در هنگام استفاده از آینه ها در سبک فنگ شویی در دکوراسیون داخلی مورد توجه افراد قرار بگیرد. در میان انواع ویلاهای مطرح شده، ویلاهای فلت با توجه به امکاناتی که دارند، در بیش تر موارد مورد استقبال کارفرمایان قرار می گیرند. از مزایای استفاده از کاغذ دیواری در ویلاهای شمال میتوان به قابلیت شست و شو، قابلیت نصب و برداشتن آسان، سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی آن، اشاره کرد.