بررسی گوشی سامسونگ S9 پلاس و هرچیزی که باید درباره این گوشی بدانید

البته باید به این نکته نیز توجه کنید که به خاطر فروش پایین، کمی پس از عرضه گلکسی اس 6، قیمت آن را به 579 دلار کاهش داد. در این صورت می توان گفت که سری A گوشی های سامسونگ بسیار پرطرفدارتر و قابل اعتمادتر نسبت به گوشی های سری M هستند ، به دلایل راحتی در تهیه قطعات و لوازم جانبی ، طراحی به روزتر و پشتیبانی صددرصد 3 ساله ی سامسونگ از سری A که باعث می شود این گوشی ها مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند. یکی از کارهای جالبی که شیائومی در نسل می 11 انجام داده است ، ارائه گوشی با پشت چرمی در رنگ های طلایی و بنفش میباشد تا اگر از گوشی شیشه ای خسته شده اید ، گوشی چرمی را تجربه کنید .

میراث داران عرضه شده خانواده گلکسی اس در سال 2018، تفاوت چندانی با مدل 2017 نداشتند. این شرکت اخیراً گلکسی A13 5G را منتشر کرده است که دارای ویژگی های چشمگیر در بخش میان رده است. این کلیدها کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و و با داشتن نقطه فشار مشخص، میتوانید بدون مشکل تا سالها از آن استفاده کنید. خب همه ما می دانیم که سامسونگ جزوه آن دسته از برند های می باشد که کیفیت محصولات آن مثال زدنی هستند و قیمتی که برای این گوشی ها در نظر گرفته می شود با کمترین حاشیه سود می باشند . گلکسی اس 9 با قیمت 719 دلار عرضه شد در حالی که گلکسی اس 9 پلاس با قیمتی 120 دلار بیشتر فروخته می شد.

اگر به اولین روزهای خانواده گلکسی اس نگاهی بیندازید متوجه شباهت های زیادی می شوید. اگر هم اکنون بخواهید یک گوشی قدرتمند از برند سامسونگ را تهیه کنید، بدون تردید هم از سری نوت و هم از سری اس گزینه های خرید مناسبی پیش رویتان قرار میگیرند. از طرفی اگر زمانی بخواهید گوشی خود را عوض کنید یا ارتقا بدهید ، افت قیمت کمتری نسبت به دیگر گوشی ها پیدا می کند و ارزش خود را تا سال ها حفظ می کند. میانردههای جدید سامسونگ از نظر طراحی با مدلهای سال پیش، تفاوت چشمگیری پیدا کردهاند. همچنین یک دوربین سه گانه خوب، مقدار مناسبی رم و حافظه داخلی و یک طراحی جدید زیبا که تا حدی کلاسیک هست نیز در مجموعه ارائه شده قرار دارند. سامسونگ به وضوح با طراحی شگفت انگیز گلکسی M31، برخی از امکانات موجود در گوشیهای پرچمدار را برای کاهش هزینه حذف کرده است.

با برچسب قیمتی 1399 دلار برای ارزان ترین نسخه آن، گلکسی اس 20 اولترا گرانترین گوشی “عادی” بود که شرکت تا به حال تولید کرده بود. احتمالا شرکت از دوربین دوم پشت مدل خیلی مطمئن بود که چنین تفاوت قیمتی را برای آن انتخاب کرد. اگر به دنبال گرانترین گوشی سامسونگ هستید و قیمت گوشی چندان اهمیتی برای شما ندارد این سری از گوشی های سامسونگ با مشخصات خاص شرکت سامسونگ مناسب شما هستند. و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، میتوانید گوشیهای گلکسی بازسازیشده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شدهاند و با گارانتی تحت پوشش قرار میگیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. این راهی برای افراد صرفه جو بود که با هزینه ای کمتر از سری گران قیمت گلکسی اس 20، به سخت افزاری خوب دست پیدا کنند. خوب همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم زمان خرید گوشی های سامسونگ سری m که برای کشور هند تولید می شود،واسطه ای که می خواهد این گوشی را وارد بازار ایران کند باید با یک فاصله در هند در ارتباط باشد و گوشی ها را آنلاک کند ( چون این گوشی ها مخصوص هند ساخته شده اند و سیم کارت هند فقط پشتیبانی خواهند کرد) و یک کمیسیون بابت زحمت خودش آن کسی که گوشی ها را آنلاک کرده پرداخت کند.

برای اولین بار حسگر اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شد و در جلوی گوشی چیزی چز نمایشگر نبود (البته با حاشیه های زیاد). برای اولین بار سامسونگ یک نسخه پریمیوم از گوشی گلکسی اس خود را ارائه داد. تا سال 2019، سامسونگ چهار سال بود که در مراسم معرفی پرچمدار خود دو مدل را معرفی می کرد. در سال 2020، سامسونگ در این مسابقه بسیار مهم پیروز شد. عکاسی در نور کم به لطف دیافراگم باز مناسب، و علیرغم عدم تثبیت اپتیکال در اینجا، کاملاً قابل قبول است.

گوشی سامسونگ سری اس

اندازه صفحه نمایش آن به 4.3 اینچ رسید، همچنین دارای یک پردازندهی دو هستهای 1.2 گیگاهرتزی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک باتری 1650 میلیآمپر بود. البته درست است که آنها نمی دانستند که پس از عرضه سری گلکسی اس 20، همه گیری جهانی کرونا رخ خواهد داد ولی باز هم در شرایطی که افراد چپ و راست شغل خود را از دست می دهند، قیمت بالای این گوشی ها تضمین کننده فروش کمشان بود.

و حتی لازم نبود برای اینکار آنچنان از کیفیتش کم کند. در حرکت هوشمندانه دیگری نیز سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس 20 اولترا، هیچ چیزی از گلکسی اس 21 اولترا کم نکرد ولی قیمت آن را 200 دلار کاهش داد. ماه ها به معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 زمان باقی مانده اما در این میان اطلاعاتی درباره گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است. اما در بخش نرم افزاری مواردی بهبود یافته است ، از جمله حالت “بزرگنمایی فضایی” 30 برابر ، حالت جدید “Director’s View” در فیلم برداری که امکان تعویض بین لنزها هنگام ضبط را آسان می کند و حالت “Single Take” هم بهبود یافته است .همچنین سامسونگ گفته است که به طور پیش فرض دیگر چهره ها را خیلی صاف و تمیز نخواهد کرد ، در عوض آن را به یک گزینه تبدیل می کند. گفته می شود گلکسی اس 11 با سه نوع نمایشگر عرضه خواهد فروشگاه اینترنتی فونر شد.

امروزه تلفن های همراه برند سامسونگ در رده پرفروش ترين های جهان قرار دارند و جزو سودآورترين محصولات برای اين برند هستند و تحول عظيمی را در سياست، اقتصاد و فرهنگ اين منطقه ايجاد كرده اند. شرکت هواوی نیزیکی از ارزشمندترین و بزرگترین شرکتهای جهان در زمینه شبکههای کامپیوتری و ارتباطات است. اگرچه نمیتوان آینده را پیش بینی کرد، اینگونه به نظر می رسد که قیمت خانواده گلکسی اس در سال 2020 برای مدت ها به عنوان گرانترین نمونه باقی بماند.

موبایل سامسونگ با وجود اینکه شیائومی ۱۱T در سال ۲۰۲۱ معرفی شده و دیگر یک گوشی تازهنفس محسوب نمیشود، اما همچنان بین گوشیهای میانرده و مقرونبهصرفه گزینهی بسیار خوبی است. در سال 2020 ما گوشی های سری گلکسی اس را رتبه بندی کردیم و گلکسی اس 6 با کمترین محبوبیت در انتهای لیست قرار گرفت. اما در سری M این عرضه ی جهانی نیست و این سری فقط برای کشور هند تولید می شدند. این اتفاق برای اولین بار بود که برای یک گوشی از سری گلکسی اس رخ می داد، ولی آخرین بار نبود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو