بهترین برند های دوربین مداربسته کدامند؟ لن تصویر | boostercctv

اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند. علاوه بر این، سونی در زمینه تولید محصولات جانبی دوربین نیز به فعالیت اشتغال دارد تا خریداران مشکل از این بابت نداشته باشند.

تا از بهترین برندهای دوربین مداربسته در سال 2022

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی تعویض دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .

http://binacctv.irدفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود . دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند. دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • از ایرادات این برند میتوان به حجم بالای تصاویر(نیاز به پهنای باند بالایی دارند) و قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد.
  • محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته SVISION به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • عجیبه که اسمی از قویترین و بزرگترین و پراوازه ترین های این صنعت و تکنولوژی در لیست شما قرار نداره .
  • یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است.
اکسیس یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد . این شرکت از طریق ارائه راهکارها و تجهیزات تحت شبکه به روز و حرفه ای در میان کاربران محبوبیت خود به دست آورده است و به همین دلیل جزء پیش رو ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می آید. هایک ویژن بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می کند. به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است.

خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی

دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد. ممکن است برخی از امکانات و قابلیت هایی که در دوربین های هایک ویژن وجود دارد را نداشته باشند.

برگزاری دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته برای اتباع