بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1401 تکنولایف

به اولین لپ تاپ ایسوس این لیست می‌رسیم محصولی که وزنی برابر با 1.9 کیلوگرم دارد و از پنلی OLED با اندازه 15.6 اینچ و رزولوشن HD استفاده می‌کند. این نمایشگر حالت مات دارد و نور را بازتاب نمی‌دهد تا شما بهتر بتوانید محتوا را به خصوص در محیط‌های باز مشاهده کنید. این لپ تاپ Ideapad 3 تا حد زیادی شبیه به مدل بالا است و تفاوت آن‌ها را می‌توان در 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و اندازه 15.6 اینچی نمایشگر خلاصه کرد. این لپ تاپ وزنی 1.7 کیلوگرمی دارد و صفحه نمایش آن از نوع TN با رزولوشن HD است. از ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو می‌توانیم به پردازنده Core i5 نسل ۱۱ اشاره کنیم.

مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126 دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7 است که 8 هسته پردازشی با حداکثر کلاک 4.6 گیگاهرتز دارد. همچنین رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برای این مدل در نظر گرفته شده که به راحتی تا 32 گیگابایت بیشتر می‌شود. بدنه Legion 5-JD از جنس پلاستیک ساخته شده که کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین طراحی مینیمالی در بدنه این لپ تاپ دیده می‌شود که با سایر لپ تاپ‌های گیمینگ پر زرق و برق متفاوت است. ناگفته نماند که در این بدنه ساده و پورت‌های USB تایپ ای و سی نسخه 3، اترنت و… در دسترس هستند. صفحه نمایش IdeaPad Gaming 3 15IMH05 از نوع IPS است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن FHD و نرخ بروزرسانی 60 هرتزی نمایش دهد.

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی بازه 50 تا 55 میلیون تومان

هم‌زمان انجام دهد و شاید حتی در آن قادر باشید به کارهای ویرایش عکس و ویدئو نیز در حد ساده بپردازید، پردازنده‌های Core i5 انتخاب نسبتا خوبی هستند. گفتنی است، این نسل برای کارهای گرافیکی، تدوین ویدیو و… قدرت متوسطی دارد. بنابراین، اگر کارهای گرافیکی و تدوین ویدیو انجام می‌دهید، بهتر است به سراغ مدل‌های قدرتمندتر بروید. در مورد ایسر سوئیف 3 هم بله این لپ تاپ فوق العاده خوبه فقط 2 مورد رو دربارش باید مدنظر بگیرید، یکی این که نامبرد پد نداره کیبورد و دوم هم اینکه کارت گرافیک مجتمع داره و فاقد کارت گرافیک مجزا هست. در بازار جهانی برند هایی همانند MSI و Dell نیز فعالیت خوبی دارند اما در ایران خرید ما محدود به 4-5 برند اصلی است. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک لپ تاپ از 3 برند Asus یا Lenovo یا Acer است.

راهنمای خرید دسته بازی با کیفیت و ارزان+(با قیمت روز)

باتری استفاده شده توی این مدل میتونه بیشتر از 11.5 ساعت شارژدهی داشته باشه. لنوو توی این مدل از نمایشگر 16 اینچی QHD استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و وضوح فوق‌العاده‌ای داره. وضوح بالا بهتون اجازه میده جزئیات خیلی زیادی رو ببینید و دقت رنگ‌ بالای اون، باعث میشه تا همه چی رو خیلی طبیعی و زنده ببینید؛ همچنین نمایشگر از حالت دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنه. از پردازنده مرکزی Core i HK اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce انویدیا استفاده شده که اجرا کردن هر بازی با هر برنامه‌ای برای اون از آب خوردن هم راحت‌تره.

  • سلام خیلی مقاله خوبی بود واقعا، لذت بردم از دیدن و خواندن این مقاله کامل و جامع.
  • گاهی هم پیش می‌آید که بین دو گزینه‌ی مشابه از دو برند مختلف داشتن یا نداشتن ویندوز اصلی وجه تمایز قرار می‌گیرد.
  • نکته مثبت دیگری که در این محدوده قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ وجود دارد، استفاده از حافظه‌های هیبریدی است.
  • حالا به شما دو مدلی را معرفی میکنم که جز بهترین مدل لپ تاپ می باشند و عملا برای هر کاری مناسب هستند.
  • این لپ تاپ با پردازنده 8 هسته‌ای و سرعت کلاک پایه 3.2 گیگاهرتز تمامی دستورات را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

مدل Legion 7 از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات و از 32 گیگابایت حافظه رم برای اجرا کردن هرچی سریعتر برنامه‌ها و بازی‌ها اجرا میکنه. لنوو توی این مدل از یه باتری Integrated استفاده کرده که عملکرد خوبی داره و با یه شارژ شدن، میتونه تا 5 ساعت رو دوام بیاره. از یه نمایشگر 17.3 اینچی فوق‌العاده زیبا و باکیفیت فول‌اچ‌دی استفاده شده که وضوح و دقت رنگ بالایی خرید لپ تاپ دانش آموزی داره. از پردازنده ریزن 7 AMD در کنار پردازنده گرافیکی RTX3060 انویدیا استفاده شده که قادره همه برنامه‌های سنگین و بازی‌های حرفه‌ای رو اجرا کنه.

رزولوشن FHD این پنل باعث شده که کیفیت آن نسبت به مدل‌های قبل‌تر موجود در لیست بالاتر باشد و گزینه بهتری برای مشاهده محتوا و وب گردی و کارهای این چنینی به حساب بیاید. پس اگر به دنبال لپ تاپی تا 8 میلیون هستید این مدل با توجه به ویژگی‌های ذکر شده و نمایشگر بزرگ خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. پردازنده مرکزی این مدل هم اینتل Celeron N4020 است اما با این تفاوت که نهایت فرکانس به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد. این محصول نیز حافظه گرافیکی مجزا ندارد و از اینتل UHD Graphics 600 استفاده می‌کند به اضافه این که حافظه رم نیز 4 گیگابایت از نوع DDR4 است.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1401 تکنولایف ناگفته نماند که لپ تاپ دارای پورت‌های کامل، کیبورد با نور پس زمینه و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD است. در دل این بدنه فلزی جان سخت یک پردازنده Core i7 1165G7 قرار گرفته که با 16 گیگابایت رم DDR4 دستورات شما را انجام می‌دهد. همچنین از پردازشگر گرافیکی 1650 با طراحی MAX-Q در zenbook flip 15 q528eh استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی را در اختیارتان می‌گذارد.

بررسی روتر ASUS RT-AC1300UHP؛ گزینه‌ای مناسب برای هر خانه

از نقاط قوت این لپ تاپ می توان به شارژ شدن سریع، صفحه کیبورد عالی و سخت افزار متوسط اشاره نمود. لپ تاپ طراحی شیک و باریکی داره که حمل کردن اون رو برای شما آسون می‌کنه. لپ تاپ از مواد درجه 1 ساخته شده که اون رو تا حد زیادی در برابر ضربه و افتادن مقاوم می‌کنه. طراحی راحت بدنه و کیبورد، بهتون اجازه میده که از لپ تاپ برای مدت طولانی استفاده کنید و خسته نشید.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی هستید و با محدودیت بودجه مواجه هستید می‌توانید به این مدل فکر کنید. با استفاده از بهترین لپ تاپ می توانید چیزهای زیادی در مورد آن بیاموزید. از آنجایی که قابل حمل بودن یک فاکتور کلیدی برای بهترین لپ تاپ ها است، وزن کلی مدل و اینکه آیا هنگام استفاده در خانه، راه رفتن در محوطه دانشگاه یا رفت و آمد به محل کار راحت است یا خیر را در نظر بگیرید. لولاها و بست ها باید به اندازه کافی محکم به نظر برسند تا در برابر استفاده روزانه مقاومت کنند.