ثبت اختراعات فناوری نظارت دوربین مدار بسته


تغییرات اساسی در امنیت و نظارت دوربین مدار بسته

بهترین دوربین PTZ - ثبت اختراعات فناوری دوربین مدار بسته 360
دوربین مداربسته 360 درجه گیگاپیکسل آنالیتیکس

را دوربین مدار بسته و نظارت بازدارنده استاندارد صنعتی و خودکار امنیت و آگاهی از موقعیت

Viseum انگلستان دارای پتنت های فناوری دوربین مداربسته است که در سطح جهانی برای تغییر گام اساسی در امنیت و نظارت دوربین های مدار بسته اعطا می شود. این اختراع بسیاری از مشکلات سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مستقل، سیستم های نظارت دوربین مدار بسته سرنشین دار و گشت های نگهبانی سرنشین دار را حل کرده است.

دوربین Viseum IMC و خدمات فناوری نرم افزار تحت نظارت بین المللی است. این امر موفقیت فناوری مخرب Viseum را در سراسر جهان حفظ می کند. معنای این امر برای مشتریان ما این است که Viseum و شرکای معتبر شرکتی آن تنها سازمان هایی هستند که می توانند اطمینان حاصل کنند که کاربران نهایی همیشه از چنین دارایی های امنیتی و در طول عمر دارایی امنیتی خود پشتیبانی دریافت خواهند کرد.

محصولات نقض کننده حق ثبت اختراع – خطرات قابل توجه کاربر نهایی

همیشه خطرات قابل توجهی برای مشتریانی که کپی های پتنت غیرقانونی خریداری می کنند وجود دارد. فقط اقتصاد کاذب می تواند چنین تصمیمات ناآگاهانه ای را هدایت کند. بدتر از آن، این می تواند به خدماتی که چنین مشتری برای ارائه آن به کار گرفته شده است، آسیب جبران ناپذیری وارد کند. برای مثال، بی‌اعتبار کردن سیستم‌های دوربین مدار بسته امنیت عمومی و اجرای قانون برای اعضای عمومی و حتی وکلای مدافع جنایی به طور فزاینده‌ای رایج می‌شود. این به این دلیل است که مقامات قوانین را رعایت نکرده اند. همچنین، Viseum یک تجزیه و تحلیل کامل از تمام محصولات نقض کننده حق اختراع را تکمیل کرده است:

تامین و عملیات

  • تخلیه بی مورد بودجه عملیاتی مشتری. نسخه های ثبت اختراع با کیفیت به خطر افتاده طراحی و قیمت گذاری شده اند تا فقط از خدمات گارانتی آن سود ببرند. کل واحد برای هر گونه تعمیر و نگهداری باید تعویض شود. این به خرابی های مکرر، طولانی و پرهزینه بستگی دارد.
  • خطر فراخوانی محصول به دلیل استفاده غیرقانونی بسیار واقعی است. قصد Viseum این است که تمام مشاغلی را که با محصولات متخلف سروکار دارند هدف قرار دهد. این همچنین به این معنی است که همیشه خطر در دسترس بودن محصول با خروج معامله گران آن افزایش می یابد.

آموزش و پشتیبانی

  • سخت افزار دوربین مستقل از نرم افزار Video Analytics تولید خواهد شد. این موضوع سازگاری و مشکلاتی را در زندگی با پروتکل‌های دوربین و درایورهای دستگاه ایجاد می‌کند. همه این مسائل برای حل و فصل نیاز به همکاری بین شرکتی دارند.
  • آموزش و پشتیبانی فنی و عملیاتی باید به طور جداگانه توسط هر فروشنده نرم افزار و دوربین مدار بسته ارائه شود.

فنی

  • تعداد و چیدمان دوربین ها پیکربندی کمی برای پوشش خواهد داشت یا اصلاً پیکربندی نمی شود. همچنین، هر سنسور دوربین برای نیازهای نوری قابل انتخاب نخواهد بود.
  • توانایی فنی برای جمع آوری و استفاده از شواهد کلیدی مورد نیاز برای محافظت و ایمن سازی دارایی امنیتی آنها تأثیر منفی خواهد داشت.

ویژگی های پتنت دفاعی قوی:

ارزش اختراعات فناوری دوربین مداربسته Viseum

در سال 2008 یک PLC بین‌المللی که محصولات امنیتی ویدیویی تولید می‌کند، با یک محصول جدید، حق امتیاز فناوری ما را نقض کرد. به عنوان بخشی از روند قانونی استاندارد خود، تامین کنندگان، مشتریان و سهامداران آنها را از این تجارت غیرقانونی آگاه کردیم. مشتری/فروشنده چند میلیارد دلاری PLC آنها بلافاصله و به طور رسمی “توقف و توقف” خود را اعلام کرد و ارزش سهام PLC متخلف بیش از 90٪ کاهش یافت و در عین حال کل موجودی محصولات خود را که صنعت امنیت را هدف قرار داده بود تخلیه کرد.

در سال 2014 یکی از بزرگترین رقبای ما بیش از 1 میلیون دلار در تلاش برای رقابت قانونی با Viseum سرمایه گذاری کرد، اما شکست خورد. یکی از فعالیت‌های پیشرو در زمینه مالکیت معنوی در جهان، تجزیه و تحلیل گسترده‌ای از اعتبار پتنت اروپایی EP1579399 اعطا شده توسط Viseum انجام داد. این متخصصان عمق گسترده دانش خود را در فیزیک، الکترونیک، مهندسی و علوم کامپیوتر به کار بردند تا گام‌های جدید و خلاقانه دوربین Viseum IMC را بررسی کنند. گستردگی این تحقیق ادعاهای 1 تا 9 را با 3 اختراع مربوط به قبل از اعطای حق اختراع Viseum در سال 2002 مقایسه کرد. نتیجه گیری از این تمرین گسترده منجر به این شد که بازرس پتنت بریتانیا بیان کند که از نظر آنها ادعاهای 1 تا 9 از اختراع Viseum هر دو جدید هستند. و مبتکر بر این هنر قبلی پیشنهاد شده است.

  • پس از حملات تروریستی، مقدار زیادی پول اضافی …
    بیشتر بدانید “

برند Viseum®

برند Viseum به دلیل پیکربندی ثبت شده دوربین های ثابت و متحرک در یک واحد شناخته شده است. افرادی که تصویری از پیکربندی دوربین Viseum را می بینند، به طور طبیعی تصور می کنند که Viseum یک برند دوربین مدار بسته بین المللی است که دارای پتنت محافظت شده است. هر مارک دیگری از این پیکربندی به عنوان یک کپی غیرقانونی با کیفیت به خطر افتاده در نظر گرفته می شود که تجارت بیشتری را برای Viseum UK Group ایجاد می کند. ما یک خط مشی نام تجاری رسمی را اجرا می کنیم که بخشی جدایی ناپذیر از تجارت Viseum است.

> دانلود خلاصه کسب و کار Viseum <

برای دانلود این قالب نامه - ثبت اختراعات فناوری کلیک کنیدالگوی نامه اعلامیه حقوقی

اگر یک کپی غیرقانونی از اختراعات فناوری Viseum به مشتری نزدیک شود، این الگوی نامه توسط شرکای شرکتی معتبر Viseum برای محافظت بیشتر از بازارهای محافظت شده با پتنت Viseum استفاده می شود.

اختراعات فناوری بین المللی Viseum

برای دانلود اختراعات فناوری اروپایی Viseum کلیک کنیداختراعات ما در ابتدا برای اختراع عملی ترین، مقرون به صرفه ترین و زیباترین راه حل برای نظارت بر جمعیت انبوه مردم ثبت شد. در مقایسه با هر راه حل دیگری، این حق ثبت اختراع به برنده شدن پروژه های امنیتی در سطح شهر کمک می کند، که معمولاً 20 میلیون دلار ارزش اولیه دارند و در نهایت بیش از 80 میلیون دلار به استثنای درآمدهای جاری می شوند.

برای دانلود اختراعات فناوری ایالات متحده Viseum کلیک کنیدمجموعه ثبت اختراعات فناوری بین المللی Viseum گواهی بر این است که این شرکت به عنوان برند پیشرو در جهان برای حل مشکل امنیت و نظارت دوربین مدار بسته گسترده و همچنین پیشرو در بازار تحلیل محتوای ویدیویی (VCA) است. این اختراعات ثبت اختراع فناوری 20 سال حفاظت را ارائه می دهند. هر سیستم دوربین IMC با نام تجاری Viseum به طور قابل توجهی پایین تر و یک کپی غیرقانونی است که قوانین بین المللی را نقض می کند.

ثبت اختراع نظارت دوربین مدار بسته

مزیت کلیدی روش ثبت اختراع 360 دوربین امنیتی Viseum، استفاده از دوربین های ثابت و متحرک است که روی یک ساختار مشترک قرار گرفته اند. این همچنین با جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل مداوم فعالیت‌های بی‌درنگ و تاریخی مظنونان از دوربین‌های ثابت، به‌نفع خدمات فناوری نرم‌افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی Viseum است. این به طور مداوم به طور دقیق پیش‌بینی می‌کند که کجا و تا چه اندازه به طور خودکار زوم اپتیکال دوربین PTZ را هدایت می‌کند، مهم نیست که چه تعداد مظنون دنبال می‌شوند، کدام مسیرهای جداگانه را طی می‌کنند، یا اگر سرعت، کاهش سرعت یا تغییر جهت دارند. بنابراین، این سیستم به طور مداوم آگاهی موقعیتی نزدیک و شواهد با کیفیت دادگاه از حوادث منفرد و چندگانه را ضبط می کند.

مجموعه اختراعات ثبت اختراع فناوری نظارت ما شامل موارد زیر است:

ثبت اختراع اروپایی – EP 1 579 399

ثبت اختراع ایالات متحده آمریکا – US 7,952,608 B2

بازارهای حفاظت شده با پتنت فناوری نظارت

Viseum سرمایه گذاری زیادی در حفاظت و نظارت بر حقوق مالکیت معنوی خود (IPR) کرده است. مرکزی برای کسب و کار ما حفاظت تجاری است که ما به شرکای خود در به اشتراک گذاری این بازارهای امن ارائه می کنیم. ما متعهد به نظارت بر این حقوق مالکیت معنوی به روش زیر هستیم: مانند هر نقض حق اختراع، فروشنده تجاری آن هدف اصلی برای اقدامات قانونی است که به نوبه خود با آگاه کردن کاربر بالقوه از فراخوانی محصول متخلف پیگیری می شود. به استفاده غیرقانونی از آن این امر سپس با اقدامات قانونی کامل با تامین کنندگان این گونه کالاها پیگیری می شود.

  • تأییدیه‌های تلویزیونی بدنه عمومی تاریخی، موفقیت عمومی ما در حل مشکل منطقه وسیع …
    بیشتر بدانید “
  • “بهترین عملکرد دوربین مدار بسته ای که ما آزمایش کرده ایم.” نصب عمومی دوربین مداربسته Viseum’s Safe City …
    بیشتر بدانید “



منبع