ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

امکان دارد در اتصال با VPN به خاطر شرایطی IP ایرانی مشخص شود و صرافی کوکوین متوجه ایرانی بودن کاربر گردد. سیاستی که صرافی بایننس در این موارد دارد این است که اگر مشخص شود کاربری ایرانی است حساب او را مسدود می کند ولی اجازه برداشت سپرده گذاری شخص را به او می دهد. اگر قصد ثبت نام در صرافی کوکوینبا شماره همراه را نیز دارید، باید شماره شما متعلق به کشوری غیر از ایران باشد.

صرافی Kucoin برای کاربران خودش احترام و ارزش زیادی قائل هستش و اختیارات کامل هر کیف پول رو به خود کاربر واگذار می کنه. خوشبختانه برای فعالیت در صرافی کوکوین، استفاده از VPN الزامی نیست و کاربران ایرانی می تونن با آی پی ایرانی هم فعالیت کنن. البته ما همچنان توصیه داریم که برای رعایت جانب احتیاط و کم کردن ریسک های احتمالی در آینده، کاربران ایرانی حتما از یک VPN آی پی ثابت استفاده بکنن. KuCoin یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. این پلتفرم علاوه بر گزینه‌های معاملاتی پایه، حاشیه، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا را ارائه می‌دهد. KYC مخفف عبارت «Know your customer» و به معنای احراز هویت مشتری است.

کد دریافتی از این اپلیکیشن را کپی کنید یا QR کد آن را اسکن کنید. با ورود به این صفحه، بر روی گزینه “Enable Margin Trading” کلیک کرده و موافقت خود را با قوانین و شرایط استفاده از آن اعلام کنید. این کد را در باکس دوم وارد کنید، و در آخر عبارت قبول شرایط و قوانین را تیک دار کرده و بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید. دائماً سیستم های امنیتی خود را برای اطمینان از ایمنی دارایی ها و حساب های کاربر ارتقا می دهد. درست در زیر نمودار، پنل پوزیشن‌ها را مشاهده می‌کنید که از طریق آن می‌توانید نحوه معاملات خود را مدیریت کنید.

پاداش های عضویت برای ثبت نام در کوکوین کدامند؟

O آدرس صحیح را کپی نمایید و در محل مناسب جهت ارسال ارز از طریق فرستنده بچسبانید. در اینجا گذرواژه معاملاتی خود را در محل تعیین شده وارد نمایید. با وجود رابط کاربری ساده این صرافی، شاید افراد مبتدی نتوانند راحت در آن ترید کنند. سپس با انتخاب گزینه Buy / Sell خرید یا فروش خود را نهایی کنید. در این مرحله مانند تصویر زیر از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “Trade” و سپس گزینه “Spot” کلیک کنید.

کارمزد یک دهم درصدی از میانگین دریافت کارمزد تمامی صرافی ها پایین تر است، ضمن اینکه صرافی کوکوین برای سپرده گذاری و واریز معاملات کارمزدی از کاربران دریافت نمی کند. به منظور ثبت نام در صرافی کوکوین در ابتدای امر می بایست وارد سایت صرافی کوکوین شوید و و جهت ثبت نام روی Sign Up کلیک فرمایید. ایرانیان بسیاری در صرافی کوکوین مشغول به فعالیت هستند اما توصیه می شود که برای استفاده از این صرافی ها از وی پی ان های آی پی ثابت استفاده کنید. با استفاده از این بخش می توانید با قیمت انتخاب شده خودتان اقدام به خرید و فروش کنید. به عنوان نمونه شما تصمیم به خرید ریپیل در قیمت ۲ دلار دارید و اکنون قیمت ۲.۱ دلار است، شما سفارش خود را ثبت می کنید و در ادامه هرگاه قیمت به ۲ دلار رسید، به صورت خودکار سفارش اجرا می شود.

تصاویر این آموزش نیز برای هر دو نسخه کامپیوتر و اپلیکیشن موبایل صرافی Kucoin آماده شده است. در ادامه به صورت گام به گام، مراحل ثبت نام در این صرافی را پی میگیریم. در روش دوم میتوانید به صورت دستی کد تخفیف معاملات صرافی کوکوین را در هنگام ثبت نام وارد کنید. در ادامه کد تخفیف معتبر صرافی کوکوین برای کاربرانی که قصد ثبتنام مستقیم در صرافی را دارند، آورده شده است. شما میتوانید با کپی و پیست آن در محل مربوطه، از تخفیفات دائمی کارمزد معاملات این صرافی بهره مند شوید. ثبت نام در صرافی کوکوین در عین سادگی دارای نکات مهمی میباشد که در طی ثبت نام باید رعایت شود.در این آموزش به صورت تصویری و گام به گام مراحل ثبت نام در این صرافی طی میشود.

زمانی که عملیات اسکن را انجام دهید بر روی گوشی تلفن همراهتان یک کد نمایش داده می شود. در این قسمت به محض زدن این دکمه یک ایمیل به آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام آن را ارائه کرده اید ارسال خواهد شد. البته گاهی هم ممکن است کمی طول بکشد تا ایمیل ارسالی به دستتان برسد؛ بنابراین صبور باشید. اولین مورد مربوط به تغییر رمز عبور برای وارد شدن به حساب کاربری است.

برای ثبت نام در صرافی کوکوین، به هیچ وجه گزینه ثبت نام با موبایل را انتخاب نکنید و از گزینه ثبت نام با ایمیل استفاده کنید. در این بخش قیمت دلخواه رمز ارزی که می‌خواهید خرید کنید، در کادر Price وارد کنید. و در کادر دوم Amount مقداری که قصد خرید و یا فروش دارید، وارد نمایید. جهت خرید، گزینه Buy و برای فروش گزینه Sell را انتخاب نمایید. جهت برداشت دارایی خود از صرافی کوکوین ابتدا بر روی گزینه Asset کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب کنید. پس از واریز، شما می‌توانید اطلاعات تراکنشی مربوط به واریز، زمان واریز و آدرس کیف پول مبداً را در قسمت تاریخچه واریزها یا Deposit History که در قسمت پایین صفحه است را مشاهده فرمایید.

پیشنهاد می‌شود که تمام اطلاعات را وارد نمایید و سپس ارسال کد را بزنید، چراکه ۶۰ ثانیه بیشتر اعتبار نخواهد داشت. امنیت صرافی KuCoin خوب می باشد و تاکنون هیچ گزارشی از هک شدن حساب های کاربری این صرافی گزارش نشده است. این صرافی از پروتکل های امنیتی ویژه ای استفاده می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

کوکوین برای فعال‌سازی ورود دومرحله‌ای کدی به کاربران نشان می‌دهد که از طریق آن می‌توانند در نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور کد ورود دریافت کنند. اما ممکن است به هر دلیلی کاربران دسترسی به این کد نداشته باشند و در ورود به صرافی به مشکل بخورند. کاربران برای حل مشکل 2FA کوکوین و بازیابی رمز نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور می‌توانند به پشتیبانی وب‌سایت کوکوین تیکت بزنند یا از طریق تلگرام کوکوین مشکل را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. در شکل فوق بخش قرمز رنگ نوع شبکه انتقال ارز دیجیتال را مشخص میکند.

اخبار هفتگی: جام‌جهانی در انتظار استقبال از ارزهای‌ دیجیتال