خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | boostercctv

در انتقال با وای فای دیگر نیازی به کابل کشی نیست و تصویر روی مانیتور یا گوشی همراه نمایش داده می‌شود. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود. در سایر دوربین های مداربسته امکان قرار دادن لنز دیگر بر روی دستگاه وجود نداشته و این قابلیت مختص دوربین های صنعتی می باشد.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید.

  • لنز این مدل دوربین ها جداشدنی است و میتوان لنز آنها را برای ضبط فیلم در مناطق مختلف از نظر فاصله تغییر داد.
  • به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • در صورت بروز هرگونه جرم و یا رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان،میتوان از تصاویر توسط دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کرد.
  • به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است.
دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. دوربین مدار بسته یکی از ابزارهای امنیتی می باشد که در اماکن مختلف برای پیشگیری از سرقت و یا استفاده های نظارتی کاربرد دارد. انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد و دسته بندی های متنوعی برای آنها وجود دارد که یکی از آنها بر اساس شکل ظاهری دوربین مدار بسته می باشد. بر این اساس دوربین ها را در انواع دوربین مدار بسته دام، اسپید دام، بولت، دوربین مخفی و مینیاتوری، دوربین های صنعتی و غیره طبقه بندی می کنند که در این مقاله به معرفی و ذکر ویژگی های آنها به طور کامل پرداخته شد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP

دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد. دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند. این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T