خرید آی پی ثابت برای کوکوین

با انتخاب مؤلفههای موردنیاز یکی از گزینههای Copy Address یا Save QR Code را انتخاب کنید تا بتوانید آن را در بخش مربوط در کیف پول و یا هر مبدأ دیگری برای واریز، وارد کنید. در این صفحه میتوانید گزینههای معاملاتی مختلف مانند استیبلکوین USD، کوینهای Bitcoin (BTC) و KuCoin Shares (KCS)، آلتکوینهایEthereum (ETH)، Tron (TRX) و موارد دیگر را انتخاب کنید. در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Trade، وارد بخش Spot Trading شوید. در مرحله بعدی از طریق گزینه Trading Password و انتخاب یک پسورد قوی میتوانید امنیت تراکنش، برداشت و… این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. کافیه که از قسمت اوردر گذاری بر روی take profit کلیک کنید تا منوی کشویی به صورت زیر ظاهر شود سپس فیلد ها رو به صورت زیر پر کنید. برای استفاده ازین قسمت نیازی به احراز هویت ندارید و براحتی میتونید معاملات فیوچرز خودتون رو انجام بدید.

شما برای انجام معامله در این بازار شاهد این بودهاید که بسیاری از واسطهها بعد از مدتی تعطیل و یا متواری شدهاند ، اما عدهای در طول سالیان سال همچنان پابرجا هستند به صورتی که اعتماد به آنها کار صحیح و اثبات شده است. انجام معامله اعم از باز کردن پوزیشن و یا اوردر براحتی قابل انجام است و نیازی به احراز هویت نداره فقط حواستون به کارمزد معاملات باشه چون اگه پوزیشن باز داشته باشید هر ۸ ساعت باید کارمزد پرداخت کنید. صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 در کشور هنگکنگ تاسیس شده است. کوکوین ارز دیجیتال اختصاصی خود یعنی kucoin shares را دارد و برای کاربرانی که این ارز را داشته باشند مزایای ویژه ای در نظر گرفته است. فقط در نظر بگیرید زمانی این هدیه رو به شما میده که همونجا داخل فیوچرز لایت Deposit کنید و معامله انجام بدید. زمانی که در حسابتان سرمایه گذاری کردید، روی تب بازارها (Markets) در بالای صفحه کلیک کنید.

پس از عضویت وارد صفحه ی assets overview میشویم. در معاملات مارجین اغلب با عبارت Leverage یا همان اهرم فشار مواجه میشویم. معاملات فیوچرز در این صرافی دارای نرخ وام قابل تنظیمUSD/USDT است، چراکه نرخهای مربوط به بودجه میتواند مثبت و یا منفی باشد. و رتبه این صرافی در معاملات فیوچرز در سایت کوین مارکت کپ ۱۵ است با حجم معاملات 24 ساعته $1,685,953,192 می باشد. نتیجه در صفحه Result نمایش داده می شود. این گزینه در سمت راست صفحه رمزارز به معنای معامله فوری است. برای عضویت ابتدا وارد سایت کوکوین شوید و در نوار ابزار بالا گزینه ی sign up را بزنید. خب بدون معطلی بریم سراغ پر کردن قسمت های افزایش امنیت کاربری سایت.

صفحه sign up یا ثبت نام برای شما باز می شود. نتیجه در صفحه Result مشخص خواهد شد که مقدار لیکوئیدی Liquidation Price را نشان می دهد. وقتی سایت کوکوین را باز می کنید، صفحه ای مشابه با عکس زیر را می بینید. این موارد باعث می شود کاربر با اطلاعات دقیق تری ترید کند و به سود بالاتری برسد. پس از ورود به پنل اطلاعات کاربری بر گزینه Security settings یا Account Security کلیک کنید و وارد پنل امنیت حساب شوید. بسیاری از کاربران نگران امنیت اطلاعات خود در دنیای اینترنت هستند، کوینکس بهجای دست رو دست گذاشتن، با انجام اقدامات امنیتی شدید در این راستا سعی کرد که همواره بهترین خدمات را در این حوزه ارائه کند و امنیت دفاعی خود را با کمک افراد متخصص و بهترین سخت افزارها تا حد ممکن افزایش دهد تا کنترل ریسک را به حداکثر میزان ممکن خود برساند. این موضوع ممکن است مسئلهآفرین باشد؛ چراکه حجمهای معاملاتی پایین گاهی به این معنا هستند که نقدینگی کافی وجود ندارد.

در ضمن باید بدانید که از لحاظ رتبه بندی در معاملات اسپات هم این صرافی در تاریخ ۲۰۲۱.۸.۲۷ در جایگاه پنجم سایت کوین مارکت کپ با نمره اکسچنج 4/8 از ده هست و نمره نقدینگی 479 است و حجم معاملات 24 ساعته $1,277,664,662 دلار می باشد. آخرین بخش سفارش از نوع Stop Market می باشد. حجم معاملات صرافی کوینکس حدود 250 میلیون دلار در روز است ولی حجم معاملات صرافی کوکوین بیش از 1.5 میلیارد دلار در روز است. بسیاری از ایرانیانی که به مشکل با بایننس برخورد کردند و به صرافی کوینکس هم اعتماد ندارند فیوچرز کوکوین بهترین بستر برای انجام معاملات سریع با حجم مبالغ بالا می باشد. تاکنون مشکل و یا باگ خاصی از طرف کاربران صرافی کوکوین گزارش نشده است و تنها ایرادی که می توان از آن گرفت این است که امکان احراز هویت برای ایرانیان وجود ندارد و ما نمی توانیم از امکاناتی که این پلتفرم با احراز هویت در دسترس ما قرار می دهد استفاده کنیم.

کوکوین دارای یک پلتفرم معاملاتی زیبا، ریسپانسیو و آسان برای استفاده معاملهگران مبتدی و حرفهایی است. فعالیت در futures lit چگونه است؟ در صرافی کوکوین قسمت Derivatives شامل چهار قسمت مختلف است که قسمت future lit و futures pro رو امروز به صورت کامل بررسی کنیم. اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود. هیچ برنامه ای برای توقف برداشت وجود ندارد، همه چیز در کوکوین، به خوبی کار می کند.

را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. کد را در باکس مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه سبزرنگ“Next” کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه “set” روبهروی عبارت ” Trading Password” وارد صفحهای مانند تصویر زیر خواهید شد. کافیه از قسمت Derivatives در منوی اصلی گزینه اول یعنی futures Lit رو بزنید. شما می توانید بازار ارزهای دیجیتالی را که صرافی کوکوین ساپورت می کند در نوار ابزار بالا قسمت markets ببینید و پس از بررسی و انتخاب، به کمک این گزینه ارز دیجیتال مورد نظرتان را بخرید. در فیلد اول شما باید آدرس جایی که می خواهید ارز را پس از برداشت به آن انتقال دهید وارد کنید.

نتیجه در صفحه Result نمایش داده می شود.

همچنین به خاطر اینکه ایرانیان را هم تحریم نکرده و رابط کاربری راحت و ساده ای دارد، مورد استقبال افراد زیادی از جمله هم تریدرهای تازه وارد و هم معامله گران حرفه ای قرار گرفته است. پس صرافی کوینکس برای اینکه مورد حملات فیشینگی قرار نگیرید در قسمت امنیت خود کد آنتی فیشینگی قرار داده تا شما بتوانید هر نوع ایمیلی که از طرف اکسچنج کوینکس برای شما بیاید را از ایمیل های تقلبی تشخیص دهید و بدین صورت می باشد که شما یک کلمه ای را مدنظر خود گرفته و آن را در قسمت آنتی فیشینگ کوینکس، طبق آموزشی که به شما خواهم داد، قرار می دهید. این یک کیف پول خود حضانتی است که کنترل کامل دارایی ها را به خود کاربر می دهد، چون آنها کلیدهای خصوصی خود را مدیریت می کنند.

جمعه شب، بسیاری از کاربران این صرافی در شبکههای اجتماعی اعلام کردند که روند برداشت وجه از کوکوین با اختلال همراه است. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. در ادامه با من همراه باشید تا با این صرافی و نحوه ی فعالیت در آن وبسایت ایران ارز دیجیتال – iranarzdigital.com – آشنا شوید. راستش به من 20 دلار هدیه داد. بروز رسانی (21 اردیبهشت 1401) : با توجه به برطرف شدن مشکل برنامه صرافی کوینکس و بروز رسانی آن این اپلیکیشن مجددا به فروشگاه معتبر گوگل پلی اضافه شد. پس از واردکردن کد ریفرال که البته اختیاری است، باید روی گزینه Sing Up کلیک کنید تا کار ثبتنام و ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن صرافی کوکوین به انتها برسد. برای این کار در قدم اول باید روی گزینه Sign Up در پایین تصویر کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتر را در مراحل بعد وارد کنید. اگر علاقه مند به کار کردن در این صرافی هستید، برای شما قدم به قدم مراحل آموزشی را در همین مقاله قرار دادم تا شما خیلی راحت بتوانید در این صرافی کار کنید.

7- و بعد روی sign upکلیک کنید. بعد از وارد نمودن کد تأیید ایمیل، صفحه مربوط به تنظیمات 2FA باز میشود. اگر پشتیبانی پیامکی برای کشور شما در دسترس نیست، برای دریافت کدهای تأیید اعتبار باید از برنامه Google Authenticator استفاده کنید. مایکل با شروع برنامه نویسی در 8 سالگی و تأسیس اولین استارتاپ خود در 16 سالگی بود که در مورد بیت کوین در سال 2012 از رئیس خود اریک شنید و بلافاصله شروع به کار استخراج کرد. اما VPN های معمولی هم جوابگو خواهد بود.

ارزهای دیجیتال زیادی در بازار وجود دارد که ویژگی های آن ها با هم متفاوت است و می توان با بررسی دقیق تر، ارز دیجیتال مناسب را برای خود انتخاب کنیم. فیوچرز futures کوکوین جز بهترین بازارهای فیوچرز ارزهای دیجیتال می باشد. با استفاده از دوره ارز دیجیتال و آموزش صرافی کوکوین با خیال راحت از پلتفرم کوکوین استفاده کرده و وارد معامله شوید. همان طور که مشاهده می کنید کوکوین قابلیت ثبت نام هم از طریق شماره تلفن و هم از طریق ایمیل را برای علاقه مندان ایجاد کرده تا کاربران به راحتی در این صرافی ثبت نام کنند.

به این قسمت(تایید امنیت Security Verification) هدایت شدم. 4. کد را در بخش Email verification code وارد کرده و روی دکمه Sign Up کلیک کنید. یکی از ویژگی های اصلی که تاثیر زیادی بر روی انتخاب کاربران می گذارد، عدم نیاز به احراز هویت است. تمامی آپشن ها و آنالیز بازار بزرگ کوکوین رو می تونید در این صفحه مشاهده کنید. صفحه sign up یا ثبت نام برای شما باز می شود. داستان از این قرار بود که در پشت KuCoin دو متخصص فناوری(مایکل و اریک) وجود دارند که از مبتدیان بلاک چین استفاده می کردند. در حالی که او سعی می کرد مقداری BTC را در مت گوگس(بزرگترین سایت معامله بیت کوین، مستقر در ژاپن) بفروشد، که متوجه شد که بزرگترین پلتفرم جهان در آن زمان برای استفاده مبتدیان دشوار بود.

آیا شما استفاده از این صرافی را، پر ریسک میدانید؟ آیا صرافی کوکوین برای نگهداری کریپتو امنیت دارد؟ برای مثال: فرض کنید قیمت فعلی رمزارز KCS 0.9629 USDT بوده وSupport Price این رمزارز نیز برابر با ۱.۰۶۶۶ USDT است. به عنوان مثال برای معاملات در این پلتفرم باید کارمزد 0/1 درصدی پرداخت کنید اما اگر بیش از 100 توکن از ارز کوکوین شیرز (kcs) داشته باشید این درصد تا عدد 0/0125 پایین می آید! برای ثبت نام کردن در صرافی کوکوین، شما می توانید خیلی راحت و ساده با آی پی ایرانی و بدون نیاز به فیلترشکن و وی پی ان و وی پی اس به آن وارد شده و در آن به معامله بپردازید، برای انجام این کار ابتدا بر روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنید . تمرکز اصلی کوکوین بر روی ارائه ی راهکاری ساده برای ترید و تبدیل ارزهای دیجیتال بوده و تا حد زیادی در آن موفق شده است.

اولین قدم برای کار با کوکوین عضویت در آن است. یک عامل همان رمزی است که برای حساب خود در نظر گرفتهاید و موقت ورود آن را وارد میکنید. به کمک این بخش شما تعیین میکنید که چه میزان از یک رمز ارز را دقیقا روی چه قیمتی بخرید یا فروشید. حال صفحه زیر برای شما باز میشود که از شما میخواهد یک اسم رمز بین ۴ تا ۲۰ کاراکتر تعیین کنید تا هر بار که برای شما ایمیلی ارسال میکند، در ایمیل مربوطه، این رمز نیز قرار داده باشد؛ بهعنوان مثال ما تعیین میکنیم Exchange360 در کادر سبز رنگ نوشته و بعد روی Next کلیک میکنیم تا در هر ایمیلی که از طرف این صرافی برای ما ارسال میشود، این رمز نوشتهشده باشد. ۱- وارد سایت CoinEx شوید و سپس بر روی Sign Up کلیک کنید که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد.

تنها محدودیت این است که شما مجاز به برداشت بیش از 1 BTC در روز نخواهید بود. برای مثال هر زمانی که کاربر قصد برداشت داشته باشد هزینه برداشت بیتکوین برابر با ۰.۰۰۰۴BTC خواهد بود که این میزان کمتر از متوسط هزینههای برداشت در سایر صرافیها است. صرافی کوکوین نیز همانند سایر صرافی ها دارای یک سری نقاط قوت و ضعف است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با یک بررسی ساده در گوگل ترندز و بررسی رتبه الکسا صرافی کوینکس متوجه میشوید که الکسا این وبسایت در کشور ایران رتبه بسیار خوبی دارد.