خرید انواع مدل‌های تراکتور اسباب بازی جدید 2022 مخصوص پسربچه‌ها

حتی اگر قرار است این موضوع یک غافلگیری جذاب باشد، می‌توانید در قالب بازی یا سرگرمی نظر او را بپرسید تا هدیه‌ای باب طبع فرزندتان خریداری کنید. اسباب بازی چوبی پوپولوس مدل خروس چرخدار برای کودکان بالای 8 ماه هدیه ای خاص میباشد. ماشین بازی چوبی انیموو Animove از متریال چوب با بهترین کیفیت (پلای وود) ساخته شده و دارای لبه های کاملا نرم و ایمن است. اسباب بازی چوبی پوپولوس مدل گاو چرخدار برای کودکان بالای 8 ماه هدیه ای خاص میباشد.

ماشین کنترلی اف رود

بازی با تراکتور پدالی موجب تقویت عضلات کودک می شود و به آن ها کمک می کند تا تعادل هودشان را به خوبی حفظ کنند. کودکان میتوانند در مهد کودک، شهر بازی و فضای باز با تراکتور پدالی خود بازی کنند . با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

ماشین از پلاستیک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و در برابر ضربه مقاومت بسیار زیادی دارد. تراکتورهای بیل دار که با نام های دیگری همچون تراکتور خاک بردار، تراکتور برف روب و تراکتور لودر هم معرفی می شوند، دارای یک بیل مکانیکی در جلوی خود هستند. این بیل مکانیکی بسته به نوع تراکتور اسباب بازی قابلیت کنترل شدن توسط کودک را دارند و کودک می تواند در آن شن و ماسه و برف واقعی بریزد یا زمین را بکند و سپس بار خود را یه یک کامیون اسباب بازی منتقل کند! سناریوهایی که کودکان هنگام بازی با اسباب بازی ها در ذهن خود می چینند، به آنها حس مهم بودن می دهد و این حس رضایت از خود، اعتماد به نفس کودک را هم بالا می برد. این تراکتورها همانند اغلب تراکتورهای اسباب بازی از جنس پلاستیکی مرغوب هستند که هیچ حساسیتی برای کودک شما ایجاد نمی کنند، همچنین قابلیت شستشو دارند که باعث می شود کودک در هر جایی بتواند با آن بازی کند.

شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. استفاده از مطالب، تصاویر موجود در این سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد.

دیانا و روما – دیانا روما – دیانا شو – دیانا – کودک دیانا و روما

خرید انواع مدل‌های تراکتور اسباب بازی جدید 2022 مخصوص پسربچه‌ها

(در این بخش برای ساده‌تر‌ شدن کار قطعات شماره‌گذاری شده‌اند تا اگر کودک در بخش راهنمای ساخت از روی تصویر نتوانست قطعه‌ای را تشخیص بدهد از روی شماره آن را پیدا کند.) در نهایت طبق تصاویر راهنمای ساخت تراکتور را عروسک جوجه بسازد. انواع ماشین های اسباب بازی وجود دارد که ایران از بهترین نوع مواد اولیه باکیفیت برای تولید آنها استفاده می شود تراکتور تریلی نوعی از اسباب بازی های پر فروش است. در ضمن فروشگاه اسباب بازی نیماپروداکت امکان خرید حضوری را برای رفاه حال مشتریانی که راغب به این‌ نحوه خرید هستند، فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه به نشانی تهران – یوسف آباد – بین خیابان ۲۲ و ۲۴ – پلاک ۲۰۸ اسباب بازی مورد نظر خود را از نزدیک دیده و سپس مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. مجموعه ی ما پذیرای شما عزیزان خواهد بود و شما را در داشتن بهترین خرید همراهی خواهیم کرد. نماد اعتماد الکترونیک در سایت نیماپروداکت نشان دهنده ی اعتماد و آرامش شما حین خرید است.

  • بسیاری از وسایل نقلیه اسباب بازی از جمله تراکتورها این قابلیت را دارند که کودک با عقب کشیدن چرخ های آنها روی زمین، شاهد حرکت آنها به سمت جلو باشد.
  • این تراکتورها می‌تواند به‌صورت باتری خور و کنترلی یا ساده به بازار عرضه شود و طرح‌های متنوع آن همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند.
  • هدف اصلی ما در این فروشگاه اینترنتی جلب اعتماد و اطمینان شما مشتریان عزیز می باشد که با ضمانت در کیفیت محصولات به این هدف مهم نیز دست خواهیم یافت.
  • ماشین از پلاستیک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و در برابر ضربه مقاومت بسیار زیادی دارد.
  • ماکت های تراکتور مانند سایر ماکت ها کاملا حرفه ای و با جزئیات دقیق طراحی شده است که این اسباب بازی ها به نمونه های واقعی خود بسیار شبیه هستند.