خرید اینترنتی پیراهن پشمی چهارخونه سایز مدیوم

پیراهن پشمی مردانه در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از این جمله می‌توان به طرح‌های ساده، چهارخونه، کلاهدار، دو جیب و آستردار اشاره کرد. خرید اینترنتی پیراهن پشمی چهارخونه سایز مدیوم ، که در حال مشاهده آن هستید ، توسط تیم تولید محتوای پرشین طب گرداوری و منتشر شده پارچه پشمی پیراهن مردانه . از رنگ‌های پرطرفدار این مدل پیراهن مردانه پاییزه، رنگ قرمز و مشکی است. در این صورت اگر به پیراهن چهارخانه قرمز مردانه علاقه دارید، می‌توانید برای استایل پاییزه خود آن را با یک کفش چرمی مردانه سِت کنید که ظاهری کم‌نظیر دارد.

پیراهن آستین بلند از جمله مهم ترین آیتم برای کمد لباس آقایان می باشد. این پیراهن از پارچه پشمی و مدل چهارخانه طراحی شده که توسط دگمه بسته می شود. همچنین بر روی پیراهن طرح کوچک گلدوزی شده قرار دارد که زیبایی خاصی به آن داده است.

خط های رنگی روی این پارچه باعث می شود که بتوانید به راحتی آن را با انواع لباس های مختلفتان ست کنید. پریناز ایزدیار در استایل زمستانی و پاییزه هم مانند دیگر استایل های خود در انتخاب لباس با دقت و وسواس عمل کرده است. سوگلی ناصرالدین شاه در این مراسم یک پانجو فوتر چهارخونه پوشیده بود و در قسمت کمر آن را با کمربند زرد رنگ پهنی جمع کرده بود تا مدل بی نظیر لباسش را بیشتر به رخ بکشد. جالب است بدانید یکی از ترفندهای قد بلند دیده شدن پوشیدن شلوار بلند و دمپا است و این بازیگر جوان در این استایل پاییزی یک شلوار پشمی بلند طوسی به تن داشت که در قسمت دمپا روی کفش های پاشنه بلند و طوسی اش افتاده بود. یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، رنگ زرد و مشکی بود.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در شستن لباس های پشمی، انتخاب شوینده مناسب است. هرگز از شوینده های قوی که باعث آسیب رساندن به پارچه می شوند استفاده نکنید. برای کت های کلاسیک از جنس پارچه توییت می توان از شال های پشمی استفاده کرد.

لباس های زمستانی چهارخونه یکی از ترندهای همیشگی به شمار می آیند. لباس های زمستانی که با پارچه پشمی چهار خونه دوخته شده اند، محبوبیت زیادی بین خانم های جوان و شیک پوش دارند. طرح چهار خونه طرحی است که همیشه ترند بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد. به همین دلیل انواع لباس های چهار خونه مانند پیراهن های چهار خونه، شکت، پالتو، کت، دامن، شال و غیره از ترندی ترین لباس ها هستند. اما اینکه چطور یک لباس زمستانه چهار خونه بدوزید و چگونه آن را در استایلتان استفاده کنید، مهم است.

از زیر پالتو نیز یک لباس یا بافت ساده همرنگ با رنگ شلوارتان انتخاب کنید. این استایل زیبا انتخاب شایسته ای برای قرارهای رسمی، محل کار و غیره می باشد. جالب است بدانید طرح های ریز چهار خونه، استایل شما را هوشمندانه تر نشان می دهد. همچنین طرح های بزرگ چهار خونه استایل شما را کژوال و غیر رسمی می کند. یکی از ایده های جالب این است که طرح هایی را انتخاب کنید که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت.

پیراهن پشمی دو جیب در گروه پیراهن‌های آستین بلند طرحدار قرار می‌گیرد که می‌توان از آن برای مصارف روزمره یا میهمانی‌ها استفاده کرد. عموما استایل‌ های این بازیگر خانم شسته و رفته و منظم هستند و استفاده چندانی از تزیینات و عناصر حاشیه‌ ای در استایلش ندارد. ولی جالب است بدانید که این بازیگر جوان با استایل جنجالی و رنگی رنگی خود در مراسم اکران فیلم مغز و استخوان ثابت کرد که همیشه اینگونه هم نیست. پریناز ایزدیار در این مراسم با یک مانتوی سنتی و سبز رنگ حضور پیدا کرد، این مانتو بلند دارای طرح های گل گلی ترکمن بود و در قسمت پایین چین های ریز و ظریفی داشت. پریناز ایزدیار در این استایل خود هم باز مثل همیشه با یک انتخاب هوشمندانه استایل خود را تکمیل کرد و برای زیر مانتو یک پیراهن بلند مشکلی پوشیده بود.

همچنین شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با کارشناسان در انتخاب سایز خود طلب راهنمایی کنید. پیراهن پشمی مردانه یک نوع پیراهن پشمی ضخیم است که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. تعداد زیادی از انواع پیراهن پشمی مردانه و پسرانه که از جنس ترک اصل و درجه یک هستند نیز به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و جزء مرغوب‌ترین محصولات در بازار ایران هستند.

خرید اینترنتی پیراهن پشمی چهارخونه سایز مدیوم اما یک انتخاب لوکس و جذاب دیگر، استفاده از روسری ابریشمی به روی کت توییت است. روسری ابریشمی طرحدار را می توانید همانند شال پشمی، دور گردن خود بپیچید. این پارچه پشمی با ظاهر جذاب و خاصی که دارد برای دوخت انواع کت و مانتوهای پاییزه پیشنهاد می شود. حتی می توانید با آستر دادن به لباس های خود که با این پارچه دوخته شده اند، آن ها را در آب و هوای سرد زمستان هم استفاده کنید.