خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا

تتر یک ارز رمزنگاری شده است که از بلاک چین بیت کوین برای انجام معاملات مالی استفاده می‌کند و به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، یورو و ین ژاپن وابسته است. تتر که با نماد USDT در بازار رمزارزها معامله می‌شود، نوعی استیبل کوین دارای پشتوانه ارز فیاتی است که مهم‌ترین آن‌ها دلار آمریکا به شمار می‌آید. این استیبل کوین از زمان عرضه خود یعنی سال 2014 تاکنون همواره قیمت ثابتی داشته و در بازار ارزهای دیجیتال ارزش هر یک تتر 1 دلار بوده است. عمده تریدرها و معامله‌گران دنیای رمزارزها از این استیبل کوین برای حفظ سرمایه به هنگام نوسانات شدید منفی بازار کمک می‌گیرند.

تقاضا برای این ارز مدام در حال افزایش وحجم معاملات روزانه آن همیشه دو برابر بیشتر از بیت کوین و اتریوم است. با این حال، یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید این است که تقریباً همه این توکن ها ماهیت اختصاصی خواهند داشت. برای مثال، یوان دیجیتال چین، غیرمتمرکز یا مبتنی بر فناوری بلاک چین نخواهد بود.

  • تولید این توکن‌ها با در نظر گرفتن اسکناس یک دلاری آمریکا به ازای هر کدام از آنها انجام می‌شود؛ در نتیجه قیمت آن در اکثر مواقع یا تقریباً همواره ثابت است و نسبت به ارزش دلار آمریکا تغییر می‌کند.
  • در تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله تتر اقدام کنید.
  • به این ترتیب، آنها برای ذخیره مقادیر بیشتر USDT برای کاربران با تجربه تر مناسب هستند.
  • بنابراین، خیلی طبیعی است که کاربران ایرانی استیبل‌ کوین‌های غیر متمرکزی مانند UST و دای را ترجیح دهند.
  • ولی برای این که بتوانید از حساب کاربری خود استفاده نمایید، نیاز است که احراز هویت دو مرحله‏ای را فعال نمایید.

تتر ثابت کرده است که ابزار مفیدی برای جامعه ارزهای دیجیتال است. سرمایه‌گذاران در شرایط رکود به‌سرعت تتر را خریداری می‌کنند تا از سرمایه خود در برابر سقوط بازار محافظت کنند. هنگامی‌که می‌خواهید هر ارز رمزنگاری شده را بفروشید یا بخرید، در بیشتر موارد باید از سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. نگهداری ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران می تواند دشوار باشد. برای منتقدان ارزهای رمزنگاری شده – مانند موسسات مالی بزرگ چین – این نوسان قیمت شدید یک نقطه ضعف به‌شمار می آید. یکی دیگر از شبکه‌های تحت پشتیبانی در پول نو، شبکه بایننس اسمارت چین است که می‌توان از آن برای خرید تتر استفاده کرد.

خرید و فروش تتر

خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا

پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد. تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. کیف پول سخت افزاری یا کیف پول آفلاین برای ذخیره تتر شامل Ledger و Trezor هستند. کیف پول‌های نرم افزاری گزینه‌ای منعطف تر و رایگان برای ذخیره سازی Tether هستند که در میان آن‌ها می‌توان به کیف پول MyEtherWallet و اومنی والت نیز اشاره کرد. همچنین می‌توانید ارز دیجیتال تتر را در کیف پول صرافی تبدیل نیز نگهداری خرید تتر کنید. کیف پول Tether که برای استفاده از این استیبل کوین انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در تعیین امنیت آن خواهد داشت.

با نگاهی به سایر پلتفرم‌ها به شکاف بسیار کم قیمت خرید و فروش USDT در پول نو پی خواهید برد. علاوه بر این، بنیاد تتر تراکنش‌های تتر را در اختیار عموم قرار نمی‌دهد. در حالی که شما می‌توانید تمام تراکنش‌های انجام شده توسط ارز دیجیتالی مانندبیت کوینرا به راحتی مشاهده کنید.

stablecoin تتر

پس از قطعی‌شدن حضور آرژانتین در بازی فینال، قیمت این توکن به حدود ۵ دلار رسید و پیش از شروع مسابقه در ۷.۲ دلار در حال معامله بود. این شبکه‌ها از مکانیزم‌های اجماع مختلفی برای تایید تراکنش‌ها و اعتبار سنجی استفاده می‌کنند؛ مکانیزم‌هایی مانند اثبات کار و اثبات سهام. در واقع بخش اصلی امنیت تتر را بستر آن و اعتبارسنج‌ها کنترل می‌کنند. در جولای ۲۰۱۴ ارزی به نام RealCoin راه‌اندازی شد و در نوامبر ۲۰‍‍۱۴ به تتر تغییر نام داد و در فوریه ۲۰۱۵ تجارت خود را آغاز کرد. شرکت پشت تتر، یعنی Tether Limited، مسئولیت مدیریت ذخایر تتر را برعهده دارد. اطلاعات نمایش داده شده در بخش مشخصات همگی برگرفته از وب ‌سایت صرافی می باشد و توکن باز مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات و امکانات ندارد.

تتر می‌تواند به عنوان واسطه‌ای در خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده شود. این ارز دیجیتال، پلی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. تتر، نام یک توکن ارز دیجیتال است که همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند.